Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Artist: Jag behöver tips på någon glad utgångslåt, men det tar vi när du är ännu gladare
Artist: Jag behöver tips på någon glad utgångslåt, men det tar vi när du är ännu gladare
skille: du får tya dig till mars, april el maj
Peter Olsson har inte nämnt något om kontrakt när vi har haft kontakt med honom. Det mesta finns i mailenkonversationen.
Börjar bli lite nervös. Hade hälften av mina tärningar här och blev utkörd från mitt sovrum då en ev tjejerna hade lite bra idéer om möhippan. Jag har rätt att lägga in ett veto på en aktivtet som jag absolut inte vill göra. Tydligen hade jag gett henne idéer i söndags, som hon ville berätta för dem andra. Och det enda jag hörde var en massa skratt o fnitter. Och dem vet att jag hatar överaskningar.
Men dem gillade i alla fall idéen med dem svarta klänningar och att återanvända våra gröna sjalar. Bara en tärning kvar att förmedla mitt önsemål.
Trist med sjukdomarna, angelica och skruttgumma.
Angelica: vet du vad nordstan tar för att putsa upp förlovningsringarna och gravyr?
Skille: Noterade du att det snöade imorse?
Artist: jag kan köpa med mig lite öl om ni vill ha. Skall vi ta sällskap från olskroken?
Yes, min ena tärning påminde sin sambo om att jag undrade om han ville göra maten, det är han som komponerat menyn. Så nu har han svarat att han gärna ställer upp. Så glad! Kommer att bli så fruktansvärt god mat. Nu kan jag släppa det (nästan). Skall bara kolla upp hjälpkockar till honom, antingen mammas kontakt el några kollegor till honom.
Är det bara jag som inte fixat klänning?
Jag ångrade mig, vill inte alls gå via bolaget då det lär vara en massa människor där (stängt imorgon).
Välkommen hit MalinJohn.
Insåg igår att vi faktiskt har kommit en bit på vägen. Och mycket har vi funderat på.
Tillkommit en massa nya. Toppen om ni kan lägga till er i den här listan. Så har vi lite koll på varandra, lägger in den i trådstarten senare.
Mars:
7: Hummle
Maj:
Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
Artist, Villa Herne
Linn74, Aspenäs Herrgård
23: Skille
Carolin1979
skruttgumma
Juni:
MD2009
Augusti:
8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé
Tack för igår tjejer, lite småseg idag men det är nog för att det saknas lite sömn.. Alltid lika kul o mysigt att se er, skall bli kul att ses igen!
Hm, undrar om jag skall orka fundera på klänningen el skissa mer på texten i inbjudan. El bara slappa på soffan.
Kram till er alla och lite extra positiv energi till MD2009.
Haha, det klagade min på när jag la mig o väckte honom