Ögoninflammation och ska på på bröllop på lördag!
Nej!! Har fått ögoninflammation nu bara två dagar innan jag ska på bröllop! Köpte salva på apoteket igår, men hinner det bli bra till på lördag?
Nej!! Har fått ögoninflammation nu bara två dagar innan jag ska på bröllop! Köpte salva på apoteket igår, men hinner det bli bra till på lördag?
Men jag kan ju knappast använda mascara om det inte är helt borta...
Men jag måste nog ha glasögon.. Har linser i vanliga fall.. Men hur gör man med smink? Kan jag sminka mig även om jag är lite irriterad?
Skulle aldrig få för mig att använda laser, för mig är det inga problem med linser och glasögon!
Det är inte vi som ska gifta oss..
Jag har ögoninflammationer väldigt sällan, och har inga problem med att använda salvan som finns på apoteket.. Hinner inte få någon tid hos läkare imorgon ändå..
Jag har haft linser i 13 år och på de åren har jag haft ögoninflammation 3 gånger..
Men jag känner mig inte bunden trots att jag har linser/glasögon.. Har aldrig sett det som ett problem, lägger hellre pengar på något annat än en laseroperation..
Nej jag vet att jag inte ska använda linserna förrän jag är bra i ögonen, det är mest det ena ögat som är infekterat, men jag behandlar båda ändå.
Jag vet inte när jag ska hinna gå till läkaren, det får bli nästa vecka om jag inte blivit bra då..
Jag har inte något gegg i ögonen, utan det kliar och är rött..
glad och sprudlande skrev 2008-10-17 17:28:42 följande: