• Lisalamm

Någon mer med LIIIITET bröllop?

Är det bara vi som planerar ett jättelitet bröllop?
    Vi ska ha en borgelig vigsel med bara oss två, vår dotter och två vittnen.
    Kanske är det så att man inte hänger här om man ska ha ett litet bröllop förståss.
    Men om det är någon mer som vi så skulle det vara roligt att "prata" lite.

Lycka till allihopa!

• Svar på tråden Någon mer med LIIIITET bröllop?
  • Pippirull

Vi kommer ha ett mindre Bröllop som det ser ut idag pga att vi valt att gifta oss utomlands. Och alla har inte möjlighet att närvara. Men jag har nog alltid ändå önskat mig ett mindre Bröllop med dem allra närmaste.

• Maria2009

Vi ska också ha ett pyttelitet bröllop! Bara vi och så mina två närmaste vänner som vittnen. Funderar över upplägg just nu, så det vore skoj att utbyta lite tankar. Datum är satt till 11/2 men inget annat är spikat än...

• mammys

vi också.. det är vi två och tre barn. men planeringen är ju lika viktig för oss med små bröllop och det är självklart att vi tillhör skaran av brides

• Maria2009

Ni som har börjat planera; hur ser upplägget ut? Vi funderar på eftermiddagen nån gång, kanske runt 16-tiden. Fotografering innan. Själva vigseln då? Kommer det att kännas fånigt att ha nån som sjunger när vi är så få? Det känns som om det kommer att gå så fort annars, vi gifter ju oss borgerligt och det tar ju normalt inte många minuter. Så att man får njuta av att ha klänning på sig, tänkte jag...

• anna 72

hej..vi har också tänkt med ett litet bröllop..om det blir som vi vill så vill vi ha det tidigt på morgonen innan vi åker iväg på en resa i 3 veckor..vet inte om prästen går med på detta...vi vill gärna gifta oss i kyrkan med bara våra grabbar med...

• mme Plantier

Vi ska också ha ett litet bröllop. Bara vi två, barnen och två vittnen. Gifter oss borgligt, utomhus till sommaren.

• Nemoj

Hej!

Vi ska också har ett jättelitet bröllop med endast två vittnen. Datum satt till den 7/2. Borgelig vigsel förmodligen ute någonstans. Kanske vid ett slott..

Vi ska bjuda med våra vittnen till något ställe som ännu ej är bestämt och gifta oss där i all hemlighet. Mer än så är inte planerat så jag vill gärna utbyta lite tankar med er andra som också planerar för fullt. Vi skulle gärna vilja ha någon aktivitet, typ luftballong eller något annat spännande. Vad har ni andra för uppslag?? :)

• RunAwayBride

Hej! vi kommer också att ha ett litet bröllop. det blir endast vi två och två kompisar som vittnen. och ingen annan vet om det..om 2 veckor åker vi!

• Nemoj

Runawaybride-

vart ska ni åka och hur ser ert upplägg ut? Vi har inte allt bokat ännu men vill också åka iväg i all hemlighet.. Har ni någon rolig aktivitet ni kommer göra med era kompisar?

Nemoj

• Morticia

Vi ska gifta oss helt själva med vittnen från stadshuset, typ. Sonen är hemma med sin farmor, och vi gör allt i hemlighet.
    Vi fotograferar lite enkelt med en kompis, sedan en kort borgerlig ceremoni. Efter det går vi ut och äter på lyxrestaurant.
    Inget mer. Det är ju vår dag och inget som angår någon annan.

Svar på tråden Någon mer med LIIIITET bröllop?