Inlägg från: RunAwayBride |Visa alla inlägg
  • RunAwayBride

Någon mer med LIIIITET bröllop?

Hej! vi kommer också att ha ett litet bröllop. det blir endast vi två och två kompisar som vittnen. och ingen annan vet om det..om 2 veckor åker vi!

• RunAwayBride
    Nemoj skrev 2008-10-28 14:24:20 följande:
    Runawaybride-vart ska ni åka och hur ser ert upplägg ut? Vi har inte allt bokat ännu men vill också åka iväg i all hemlighet.. Har ni någon rolig aktivitet ni kommer göra med era kompisar?Nemoj
    Vi kommer att vara i florida på resa när vi gifter oss, på en strand ca en timmes bilresa från hotellet, dit kommer vi att åka limousin...efter det vet vi nu inte exakt än..(vi har ju trots allt hela 2 veckor kvar...=)) troligtvis blir det middag på nån restaurang och sen kanske tårta eller annat gott på hotellrummet!

resan i sig självt blir ju en upplevelse...under 2 veckor kommer jag att gifta mig, få se florida oc disney world och kennedy space center och allt annat som finns att se... =D
  • RunAwayBride
    Morticia skrev 2008-10-31 11:17:35 följande:
    Om man gifter sig borgerligt i enkildhet; brukar man ha brudbukett då?
    jag kommer att ha...såvida jag hittar några blommor att binda av... skönt med litet bröllop, då kan man mera ta det som det kommer!
  • RunAwayBride

nänå det förståss...*hehe* nog har det väl blivit lite mer komplicerat än vad vi tänkte från början också!
    Och nu har nervositeten slagit till på allvar, en vecka kvar..om jag nu börjar stressa upp mig, så kommer jag att vara en fullfjädrar bridezilla med näbb och klor då!!

Svar på tråden Någon mer med LIIIITET bröllop?