Det är helt okej..
Jag håller helt med dig att man ska göra precis som man vill.
men jag kommer kanske inte göra så mycket annorlunda som ni gör men jag tror att erat bröllop kommer bli väldigt vackert på erat sätt och jag är 100% säker på att ni blir gifta i alla fall.
Tycker det är kul med bröllop som inte är som alla andra. Och jag håller inte heller hårt på tradionerna.
Det jag har bestämt så här innan är att jag vill ha min pappa vid min sida när jag går in i kyrkan. Och därför så kommer han och jag att gå in tillsammans. Och så kommer min blivande och hans bestman att stå där framme. Så kommer mina tärnor att gå framför mig in.. tillsammans med våran brudnäbb(dotter)
Madam Mim skrev 2008-10-17 13:51:21 följande:
Här är ett par som ska sätta sina egna traditioner och göra som vi vill. Med respekt till kyrkan så skall därför vår vigsel ske utomhus. Min kille vill inte ha skor på sig, inte heller slips eller fluga. Vi hatar tårta så vi ska bjuda på ben and jerrys. Många av min vänner gillar inte Champagne så vi ska bjuda på en drink. Sen så ska vi inte sitta vid något honnörsbordet utan sitta bland våra bästa vänner. Funderas på att göra massa andra otradionella grejer. Som att ha en döskalle-brouch på min klänning. Jag är helt övertygad att vi blir gifta ändå. Förlåt TS att jag stal din tråd, men min poäng är att gör som ni vill.