• Pirado

CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!

Hejsan! :)

Älskar alla trådar här inne för att det motiverar ju en till max!

Jag har bara gått på detta i 4a dagar men jag RASAR i vikt, jag vet att killar går ner lättare och att dem första dagarna är de bästa men jag har tappat 4,6 kilo på 4 dagar.

Hur mycket tror ni det slöas in om man tar lite riktig mat vid kvälls tid innan klockan 19.00, givetvis efter talriksmodellen eller något litet och kalori snålt.

Tack på förhand :)

• Pirado

Tack för alla svar :)

Jag var mest nyfiken bara, jag tänker inte gå ifrån ren kur på ett litet tag :) Jag har inga som helst problem med det.. Jag har hittat min balans med vatten och jag känner mig inte ett dugg hungrig på dagarna :) Ska inte väga mig igen förens på Tisdag nästa vecka så vi får se hur mycket mer utöver det första 4 kilona jag förlorade det 3 första dagarna :)

• Pirado

ckb09 hur fungerar den där vågen på Apoteket? Du kan väl inte bara ställa dig på den och så får du ut procent sattser? Vad görs mera än så?

cbk09 skrev 2009-01-12 11:05:59 följande:
    1augusti2009Hehe glömde skriva, jag har ca 20kg jag vill gå ner med Cambridge. Räknar med att jag går ju upp ett par kg när vattnet fylls på igen. Sen e de ju det här med träning o så, väger hellre "mer" och är fastare(muskler) än mindre o slappare. Så jag kanske inte alls behöver gå ner 20. Ska försöka att hålla mig till måttbandet så gått det går, men nu i början när där är så mycket att ta av är det ju kul att se resultat på vågen =)Jag väger mig förresten på apoteket (kostar 40kr), deras våg är verkligen super!!Den räknar ut BMI, hur många % som är fett och hur många % som är muskler och en massa annat.Så sparar jag det här "kvittot" jag får ut och kan jämföra det med nästa gång jag går dit.
  • Pirado

Tack för svaret :)

Ja BMI är inget jag alls kollar på faktist då jag enligt BMI har en kraftig fetma men är inte alls där.. Jag började med CK tillsammans med min bror faktist och han är både större och pluffsigare än mig..

Men han är 185 och väger 115 och jag är 190 och väger 141 kilo.
    Jag har idrottat precis hela mitt liv utan några större uppehåll.

• Pirado

Tänkte ge mig själv som en belöning när jag har tappat 25 kilo drar jag på en weekend till New York!

Längtar!

Svar på tråden CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!