• MilosMamma

CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!

Zebrazki skrev 2009-01-15 16:05:20 följande:
    Det har väl stigit under 6 års tid, men mest de sista 2 åren.
    Nej alltså, jag menade att du gick ner så mycket =) o sen hur lång tid du gick ner det på =)
  • MilosMamma

själv gick jag upp 10 kilo på 4 månader = blev sambo, var aldrig ute och dansade, åkte bil åt godis o bara hämtmat. Jäkla m2b: s fel.

Vart med barn, 39 kilo till... suck..
    119 kilo vägde jag på förlossningen, fi fan.

• MilosMamma

3,5 kilo på 4 dagar, bra, dåligt?

• MilosMamma

ååhh jag orkar inte mer, ge mej MAT!!!!

• MilosMamma

Idag mår jag sååå mycket bättre började på 96(!!!) kg i Måndags och idag väger jag 91 :D

Blir en långpromenix sen när m2b kommer hem, sen ska vi in o köpa en varsin laptop i helgen och nintendo wii med sport och wii fit spelen =D

• MilosMamma

o sen minus 10 (!!!) cm i midjan och -4 i lår och - 6 vid bysten, Åh vilken kämparglöd man får =)

• MilosMamma

angelina hade väl inga överblivna kilon, hon är ju ett skelett =) men jag har hört mycket possitivt om det, att det ska vara himla kul osv =)

• MilosMamma

Nån som vet nån som har en bild i galleriet med klädda stolar med lakan??

• MilosMamma

Pentan vi går mot samma första delmål , under 90.

Nu ska jag lämna min döende (förkylning o ont i kroppen) m2b hemma o dra iväg med sonen o hundarna till skogen o powerwalka så jag slipper gnället.

• MilosMamma

här är det 2 promenader per dag a: 1 h per gång, värsta energon får man efter 3:e dagen, m2b blir galen =)

• MilosMamma

Åh idag ska jag på bröllopsmässa =)

• MilosMamma
    Pentan skrev 2009-01-18 10:18:22 följande:
    Vilken stad?
    Norrköping =)
  • MilosMamma

Jävla skit, sambon har smittat mig, jag har ont i kroppen, halsen o har feber, Var tvungen o ätta idag annars hade benen vikt sej, Faaaan!!
    Nu c-vitamin för i morgon ska jag attan på det igen, åh hur ska jag nu kunna gå ut o gå.

Jag tycker alla är suuuperduktiga o vilken peppning det är här inne, teamwork girls!!

• MilosMamma

ooj ursäkta men skiter alla pengar i denna tråd??
    Hur i hela friden har ni råd.

Svar på tråden CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!