Svampinfektion, olivolja och lite annat...
Du behöver nog inte oroa dig! Svamp är för dem flesta något som man får en eller flera gånger i livet, och som går över med rätt creme eller tabletter. Det blir bättre!
Du behöver nog inte oroa dig! Svamp är för dem flesta något som man får en eller flera gånger i livet, och som går över med rätt creme eller tabletter. Det blir bättre!
oj jag var inte klar...
svamp kan man få om man har ph rubbningar i underlivet, tvättar sig med tvål i underlivet, har för tajta byxor med string eller trosor med konstgjort matrial. Vissa har lättare för att få svamp än andra.
Jag skulle sbolut rekomendera att ni väntar med sex tills du är helt frisk. Så att hjärnan inte förknippar sex med smärta eller obehag. Detta kan sätta spöken senare som kan drabba sex lust m.m
Tvätta dig inte med tvål (det torkar ut och kan irritera oc rubba phvärdet) tvätta med olivolja, vad gör det om olivoljan är kall? Ha en liten flaska i duchen... eller använd barnolja eller köp intim tvätt på apoteket! Det blir bättre om tre fyra dagar ska du se!
Hur länge har du haft det då?
det är ingen fara, sen i torsdags det är 4 dagar...svamp försvinner inte av sig själv, har du börja behandla idag så är det ju inte så kontsigt att du har haft det 4 dagar. Det försvinner om tre fyra dagar...som sagt det förvinner inte av sig själv...
du är bara nojjig! hehe :) Det är ingen fara med kall olivolja.. men ha olivoljan i duchen det är väl mycket enklare! ;)
jag har aldrig min olivolja i kylen, och det funkar aldeles utmärkt. Sen kanske SKA ha den i kylen, men du ska ju inte äta den. Olivoljan är bra pga sina smörjande egenskaper, du kan lika gärna köra med barnolja om du nu måste ha olivoljan i kylen.
Ja jo men går "svamp" bort av sig själv på två dagar säg så kanske det mer handlar om förhöjt eller för lågt ph värde. Det får jag varje gång efter mens, och det försvinner. Det kallar jag inte för svamp... i bland så kör jag bara med lactal så försvinner det.
Svamp smittar (väl) inte!!!!?
Läste precis att det är HÖGST ovanligt. Eftersom miljön på penis inte är gynnsam för svampen går märker man knappt av att en kille har svamp eftersom den försvinner av sig själv så fort...