Inlägg från: Utomlands 2008 |Visa alla inlägg
  • Utomlands 2008

Maldiverna - vilken hotellö ska man välja??

Många av tjejerna som hängt i föregångarna till denna tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3117665.html (se länkarna i inlägg nr 1) har varit på Maldiverna under somamrmånaderna och alla verkar ha haft tippenväder. Kolla gärna i den tråden, bl.a. alla toppenbra råd från Fru Hä. Tror inte ni behöver vara oroliga för regn under maj/juni.

Charterbolagen är inte så inriktade på Maldiverna, det är nytt för dem, satsa på de mer inarbetade bolagen - eller boka själv flyg och boende var för sig.

(Jag har inte varit där själv - än...)

• Utomlands 2008

Miss Moneypenny skrev 2008-10-24 09:18:30 följande:

Ja, man blir ju lite tveksam för det här med regnperioden...men vill ju så himla gärna åka dit. Kommer i såna fall kombinera med nåt annat, typ Indien, Dubai eller Malaysia så att det blir lite variation.Om det nu blir Maldiverna ändå, är det någon som varit där som kan tipsa om vilken av öarna som är bäst? Eller som hört recensioner från någon annan? Funderar som sagt på Sun Island, Filitheyo, Vilu reef eller Medhufushi.
    Hänvisar ÅTERIGEN till tråden och personen jag länkade i mitt förra inlägg...
Svar på tråden Maldiverna - vilken hotellö ska man välja??