Kanske en dum fråga men har man genrep innan själva vigsel och isåfall när?
Genrep har de ju i alla amerikanska filmer, men har vi det här? Hoppas verkligen det? =)
Genrep har de ju i alla amerikanska filmer, men har vi det här? Hoppas verkligen det? =)
Tack för alla svar! Hoppas att vår präst låetr oss "känna av kyrkan" lite innan och så, mest nervösa är nog mina tärnor o bestman, de vet inte riktigt var de ska ta vägen. Den ena tärnan är gravid så hon vill gärna sitta under vigseln. Jaja, vi får hoppas att det löser sig... Tack igen!! =)
Jo, kyrkan har vi varit i men bara på en snabb visning med kantorn, innan dess bara vid begravningar tyvärr. Tänkte gå dit på nån gudtjänst nu också för att få lite stämning innan vigseln. Ska höra med vår präst om hon kan tänka sig att ha vigselsamtalet i kyrkan, hade varit toppen! Gifter oss om lite mer än en månad så det borde ju vara dags snart...
Jo tack, att livet inte är som i amerikanska filmer är jag medveten om och tacksam för. Men genrepet i kyrkan tycker jag hade varit något bra att ta efter, utan efterföljande middag.