• nni

Bröllopsresa tips?! En ö i Europa...

Eller Fuerteventura...

• nni

stellasj; tack för länken!

Sofinka skrev 2008-10-23 17:44:23 följande:
    Hejsan! Rekommenderar varmt Azorerna eller Sardinien för bröllopsresa- Azorerna för de fantastiska vyerna och att man kan simma med delfiner i havet, Sardinien för den mysiga omgivningen och maten! Kan dessutom slå ett slag för Santorini- otroligt romantiskt...Googla gärna på bilder från öarna, och vad ni än väljer blir ni nog inte missnöjda!
    Tack! Azorerna föll jag för! Så vackert! Men e lite för svag temp tycker jag...ska kolla de andra...
    Vill gärna ha mycket grönska o fin natur men ändå riktigt strandväder. Svårt detta.
  • nni
    Cackis skrev 2008-10-23 19:08:23 följande:
    Var till Skiathos i september/oktober - superbra! En charterö med mycket turister, men off season är det helt underbart. Vi bodde på ett fyrstjärnigt boutique hotell som var helt underbart - perfekt för en bröllopsresa www.hotelbourtzi.gr
    Fint. Men e inne just nu på dessa 2 jag nämnt innan. Främst alt. 2.
  • nni

puff...ngn som besökt dessa öar jag nämner i länkarna; Nidri o Paleros?

• nni

Ja Irland ska vi till! Så e det! Varit i Edinburgh, vill återvända till Skottland en dag somt åka till irland. Men nu e det avkoppling, sol, bad - semester som gäller.
    Ett halvår senare ska vi resa runder i USA.
    Ska verkligen ha Aran island i tankarna sen. Thanx!

• nni

Jag har verkligen inte blivit klokare på vilket resemål vi ska denna dagen. E så många alt, men inget sånt fullträffligt än kanske. Men om ni kommer på mer så säg till!
    Som sagt, en ö med varmt klimat o gärna fin natur i sommar...

• nni
    lillesessan skrev 2008-10-23 23:16:40 följande:
    Hej!Jag har varit lite här och var men vad vill ni skall ingå på resan så är det lättare att rekommendera. Har varit på olika ställen i Grekland, Madeira och Italien som ni nämner att ni är nyfikna på...För alla dessa tre ställen skiljer sig en hel del..
    Vad bra att du vill hjälpa till, vi vill ha varmt klimat (där försvinner kanske Madeira) menar över +25, en grön ö, o relativt billig resa (där verkar Italien försvinna) har inte hittat så prisvärda hotell där. Vart har du varit i Grekland?
    Ska osså gärna vara fina sandstränder, avkopplande, med en del restauranger, gärna inte så värst turistigt.
Svar på tråden Bröllopsresa tips?! En ö i Europa...