Bra budgettips!
Fixa själv är bara en lösning om man har lite vana sedan tidigere.
Vad har du som dina "måsten" så kan vi kanske tipsa utifrån dem?
Det går ju att lägga till och ta bort i oändlighet utifrån vad man själv tänkt sig.
Vad är det ni planerat från början? Lokal och så tex?
Det är nog bäst om ni inte tar det naket... nej men skämt åsido,
jag menar att om du spaltar upp vad du / ni inte vill vara utan blir det lättare. Jag antar att du tänkt ha ngn klänning tex. Har ni redan bokat ngn lokal? Går det att välja en enklare som ni istället kan ha råd att duka lite fint?
Bröllopsupplägg skiftar så mycket i val och förväntningar så det kan bli lite väl allmänna tips om man inte vet mer hur just ni tänkt er det hela.
Många ljus är ett bra tips som gör mycket för stämningen. Tycker förövrigt att de flesta har för få, så det blir lite väl mörkt när man ska äta. Så många ljus i grupper,borde finnas rätt prisvärt hos IKEA elleer på RUSTA eller ÖB, gissar jag.
Och kanske bara stö rosblad emellan? Det går att få tag på billigt hos floristen, du beställer då att du vill ha "roskonfetti" och att det gärna får vara 2:a sortering för att komma ner i pris. det går heller inte åt särsklit många. En ros har fler blad än man tror märker man är man plockar isär den...
Du gifter dig ju på Valentines, så en ask med geléhjärtan kan ju vara en trevlig detalj att köpa för att lägga tex ett hjärta på varje tallrik. Inte många kronor...
Jag har lärt mig på BT vad det är...
...det kan ju vara en rolig/trevlig sak, men är ju absolut inte med på listan över nödvändigheter. Det får väl vara toapapper då