Bröstförstoring 13
Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna
Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna
Någon som har erfarnehet av eriksbergskliniken? :)
Hejsan alla! Kul att det har börjat skrivas här :) OLGSOF: Lika jobbigt du tycker det är med stora bröst tycker jag det är med små bröst. jag har en 70 B nu, är 20 år och kommer inte få större bröst. jag vill ha en C/D kupa och funderar på Eriksbergskliniken.. Har hört bra om dem..
ELSI: Har du förstorat brösten eller funderar du på det? :)
ELSI & LIRREMAGIC: Tack för omtanken :) Jag har funderat av och till många år och har läst på väldigt mycket. Jag är väl medveten om ev. komplikationer och vet att jag tar en stor risk men jag vil så gärna. Min bröst kommer inte växa mer då jag är ganska liten i kroppen också. Visst 70 B är en b-kupa men jag är så liten i kroppen så det liksom.. Försvinner. Har alltid tyckt att jag har haft för små bröst så jag är säker på att jag tar rätt beslut.
ELSI: Ja jag har provat riset och det känns bra.. Har dock bara provat hemma men ska väl ta steget att prova ha det när jag går på stan osv.. Skulle varit på konsultation på erikbergskliniken idag men fick förhinder.. Skulle behöva prata med någon känner jag.
ELSI: Har du förstorat dina bröst?
SWING: Aha okej :) Såg att du var en flitig på att skriva i tidigare trådar.. Hur länge har du haft dina implantat?
ELSI: Okej! Vad är Brava för något?
SWING: Vart opererades du?
ELSI: Okej, har aldrig hört talas om det. Men du har gjort en förstoring med implantat också eller?