Bröstförstoring 13
Sunflower: Jag har 70 B i bhstorlek men är jag naken är jag helt platt, att ha B-kupa låter rätt normalt men jag är rätt platt.
Sunflower: Jag har 70 B i bhstorlek men är jag naken är jag helt platt, att ha B-kupa låter rätt normalt men jag är rätt platt.
Jag har en så himla platt bröstkorg, man ser typ revbenen.. är rädd för att jag ska se väldigt opererad ut... :S Är också nyfiken vad folk sagt till sina jobb, jag vill ju helst ha sjukpenning men inte berätta för någon om mitt ingrepp..hmmm
Jag har sett en del bilder på Natacha Peyre (självklart efter hon tagit bort en stor del av sina bamsebröst) och vet att hon har 350 cc och vi har ganska lika kropp.. Vad tror ni?
Men de är inte onormalt stora??? Hon kanske framhäver dem mer än nödvändigt,
Okej! Vill nämligen ha två bollar fastklistrade på mig.. :) Har man rätt till sjukpenning om man förstorar brösten också? Min kompis förminskade sina bröst pga. att hon fick ont i ryggen av dem och fick sjukpenning.. Känns ju som att det borde vara samma sak om man förstorar.. Vill bara inte säga det till min chef :S
Det tycker inte jag!
............
Om han bara skriver "du är sjukskriven" så är det lugnt men min chef kommer ju undra varför jag är sjukskriven och alla kollegor också.. Jag har iofs på senare tid känt mig dålig pga. stress på jobbet och jag har märkt att kroppen mår dåligt av det och det vet min chef om.. m
MolsonCanadian: Här disskuterar vi bröstförstoringar och du verkar bara vara här för att klaga..?? Jag själv betalar ju skatt av en anledning, eller?? En stor del av min lön går åt till skatt så jag tycker inte det är mer än rätt att jag ska få lite tillbaka.
Synd då att man kan få sjukpenning för en bröstforstoring - kalla mig vad ni vill men jag tänker uttnyttja systemet fullt ut!
MagicalBride: Tydligen inte för Molson..
Magialbride: Hon tycker vi snyltar på "deras" pengar eftersom de betalar skatt som varenda människa i sverige gör.. Finns den möjligheten till att få betald under min rehabilitering efter min bröst op. så tänker jag självklart utnyttja det. Säg vad ni vill men jag känner inget dålig samvete eller dylikt för jag betalar cirka 7.000 i skatt varje månaden och har gjort det ett par år nu.. Jag känner att jag också måste få uttnyttja systemet någon gång. Jag har aldrig legat pås sjukhus/varit arbetslös/varit långtids sjukskriven så jag känner inte alls att jag uttnyttjar systemet då det är första gången i mitt liv
Kul att folk har börjat skriva här igen! Jag ska på min första konsultion imorgon kl 13 hos Marie på Eriksbergskliniken. Är supernervös faktiskt :)
Jasminaa: Vi får se hur det känns imorgon. Har en del frågor & funderingar som jag vill reda ut innan jag bokar :)