kristianstadstrakten 2009?
Någon som skall gifta sig i kristianstadstrakten nästa år? (gärna nästa sommar) kunde vara kul att utbyta idéer o tips på frisörer etc etc
Någon som skall gifta sig i kristianstadstrakten nästa år? (gärna nästa sommar) kunde vara kul att utbyta idéer o tips på frisörer etc etc
Hej,
Ska gifta mig i Kristianstadsområdet den 11 juli nästa år, närmare bestämt i Yngsjö.
Är inte från trakten så jag tycker att det är hur bra som helst med tips från er som bor i närheten.
Jag har bokat tid på Capelli !!
Nu återstår att se vad min m2b säger om saker
Soffan81:
Välkommen hit
Vad härligt med lite lyx micof
Jättesnällt om du vill kolla med din kompis ang smink ställe. Men det är ingen brådska.
Välkommen Soffan81. Hur ser det ut i planeringen för er?
Vi kommer ha vår vigsel på stranden i Yngsjö och sen ha festen i föreningslokalen där.
Har inte börjat planera så där jätte mycket än. Brudklänningen är iaf klar, och inbjudningarna ska vi börja pilla med när som helst.
Har ni några bra tips på catering, helst där service och porslin ingår...
Funderar faktiskt också på SPA i Polen, har många vänner som varit där och varit jätte nöjda.
soffan81: om ni inte är från trakten, vad är det som drar till just yngsjö? (bara nyfiken )
Oh vill du kolla upp vart i polen dina vänner varit? hur de tagit sig dit o vad de gjort för behandlig pris ja, allt de känenr för o tala om vi sitter o spånar för fullt. De kommer ju bli vår bröllopsresa
Där gifter vi oss oxå... den 13 juni...
får jag fråga vart du bor?
Soffan81: ja så gärna ja visst e där fint i yngsjö. tycker de e kul o höra varför folk väljer an annan plats än där man är bor, därav min fråga jag gifter mig i min kyrka i den församling som jag växt upp i
Limbolight: var jag bor eller var jag bott
när blir de bröllop för er?