kristianstadstrakten 2009?
Någon som skall gifta sig i kristianstadstrakten nästa år? (gärna nästa sommar) kunde vara kul att utbyta idéer o tips på frisörer etc etc
Någon som skall gifta sig i kristianstadstrakten nästa år? (gärna nästa sommar) kunde vara kul att utbyta idéer o tips på frisörer etc etc
OJ !!! Va jag har missat !! Nu ska jag läsa ifatt allt som hänt !!
oh vad här är dött inne....
Är vi vekrligen inte fler på BT som skall gifta sig i Kristianstad? eller trakten där omkring???
Någon som ska på bröllopsmässan på Ateljé MB, sista söndagen i januari? Tror att det är en mässa på Slagthuset i Malmö i samma veva. Även om jag och m2b är på det klara med hur och vad vi vill ha så är det roligt med inspiration och tips.
var har du fått tag i den infon om Atelje MB? Jag bokade ju min blivandes klädsel för nån vecka sen o då nämde Joakim inget Får väl se om man ska ta sig dit kanske, vi var både på örenäs slott o lund, grand i oktober(tror ja de var ) o jag vet inte om de gav sååå mycke direkt, då e og en lokal mässa bättre. Men i januari känns de som man bör ha de mesta bokat för o få någon bra leverantör av olika grejer..
Oj då Tog bara för givet att det var i år också. De brukar ha bröllopsmässa sista söndagen i januari. Vi var där i januari i år. Fick mycket inspiration och tips.
Jag har tappat glöden... inte planerings sugen alls...
Har ni någon hemsida/blogg ang er planering ??
Ingen blogg/hemsida om bröllopsplanering... inte än iaf. Just nu samlar jag material och bilder i en rosa Marimekko-pärm
jag samlar min info i en pärm m svart rygg o ett fint blommönster på framsidan
Inne i pärmen har jag svarat fotopapper, skriver m silverpenna o klistrar in bilder
Men jag har såååååå många ideer o problemet är som vanligt för miga tt få ihop mina ideer utan att de blir rörigt/för mycket liksom....
micof:vart blir festen? e de kyrkan i er by som gäller?
Nej det blir Österslövs kyrka och Brunnen för festen :)