Hur mycket betalar era föräldrar?
Vi kommer få ca 20.000:- av mina föräldrar i bröllopspresent. Kommer säkerligen få 10.000:- av hans pappa också, men det är inte något vi VET än så länge.
Vi kommer få ca 20.000:- av mina föräldrar i bröllopspresent. Kommer säkerligen få 10.000:- av hans pappa också, men det är inte något vi VET än så länge.
Varför känns det konstigt att ta empt pengar av sina föräldrar för ett bröllop? Det förstår jag inte faktiskt..
Jag är snart 30 år
Jag skulle aldrig ta för givet att dom skulle ge pengar.. MEN jag är tacksam för att dom gör.. Det känns inte konstigt just för att dom är mina föräldrar..
Jag får pengar i present.. Eller VI får pengar i present.. Sen väljer ju vi att ha dom till festen.. Känns bra..
Annars skulle bara pengarna gå till annat skit..
Vi tjänar mer än våra föräldrar annars också.
Men om föräldrar ger pengar så VILL dom säkert det! Även fast ni känner att ni är vuxna och tar hand om er själva så är ni/vi fortfarande deras barn.
Jag kommer ju SJÄLVKLART göra det jag kan för mina barn sen när dom står där och ska gifta sig!
Fast vad är skillnaden om dom ger pengar till nåt specifikt eller om dom bara ger pengar?
lyxigt!!