• get slim

Kostrådgivare?

Jag har testat allt på marknaden och det är bara en diet som har hjälp mig bios life

SandraD skrev 2008-10-29 17:35:16 följande:
    Hej!Jag brukar inte vara på forum, men jag hittade detta idag och tänkte passa på att fråga.Det är så att jag behöver gå ner lite i vikt. Jag funderar på att gå till en kostrådgivare. Jag har testat olika saker men inget fungerar. I alla fall inte långsiktigt.Jag har hört om www.lifestylesweden.se som mixar kostrådgivning och samtalsterapi om man behöver det. Har någon varit där och testat? Jag vill ju inte slänga pengarna i sjön... Då köper jag hellre en större bröllopsklänning för de pengarna ;)Tacksam för svar!TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-29 17:49Fungerar kostrådgivare eller borde jag testa något annat?
  • get slim

hej vikten har alltid varit mitt stösta problem slåss med det varje dag, men nu änligen har jag hittat lösningen bios life slim det är svårt med vikten. Jag har vägt som mest 113 och nu 75 jag hade dåligt självförtroende som jag nu har fått tillbaka och jag mår prima nu hoppas jag slipper slåss med min vikt mer

Svar på tråden Kostrådgivare?