Julaktig brudbukett
Tack för hjälpen!! Om man nu har en tight budget i maj, vad skulle du rekommendera för vita blommor. Enhetligt (max två sorter i buketten), och helst inte rosor
Tack för hjälpen!! Om man nu har en tight budget i maj, vad skulle du rekommendera för vita blommor. Enhetligt (max två sorter i buketten), och helst inte rosor
Jag gillar den strama känslan, a la vita tulpaner. INte en massa fluff och brudslöja om du förstår vad jag menar . Ska kolla humlanhubbes galleri direkt!
Är det liljor i hennes bukett (tycker de är superfina men är tyvärr allergisk )
max 700-1000 kr inkl corsage (hur stavas det egentligen??), men vill ändå inte att det ska bli ett hafsjobb såklart . Vet inte om det är doften, fick liljor i födelsedagspresent för något år sedan och blev superfökyld, mådde illa och hade huvudvärk i en vecka. Fattade inte att det var blommorna förrän jag började känna mig bättrevarje gång jag lämnade lägenheten. Kastade ut blommorna, och vips var "influensan" borta . Ska googla på dina blomnamn (är ett riktigt blompucko )
känns inte vita nejlikor väldigt begravning förresten??
VAd gullig du är som hjälper alla, säg till om jag kan hjälpa dig på musikfronten !