Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

OT blev väckt i natt av att mannen åkt till sjukhus med brutet ben

Aj vad ont och tråkigt! det lär vara kö på sjukhusen idag också, med första halkan som säkert fällt fler än din make...
    Hoppas han får läka komplikationsfritt och snabbt!

• passionsblomman

Oj! det var inte en så lyckad krogkväll!

Men skönt att vi har fungerande vård iaf (min man som jobbar som väktare blev helt förskräckt när han hörde...)

Då ska han väl vara på benen igen till jul iallafall!
    det var skönt att höra att det är under kontroll och att han bir ompysslad låter det ju som också

Lajsan skrev 2008-11-08 21:50:59 följande:
    Han blev opererad senare på dagen, bruten fotled på bägge sidor, efter 2 dagar fick han gips och dagen efter det fick han åka hem, snacka om att det går fort. Så nu ligger han och har ont dygnet runt, gips i minst 6 veckor, men han är vid liv bara jag som går och oroar mej att han ska snubbla på trösklar...
  • passionsblomman

Och om JAG får tillägga så vill jag med feta streck understryka att mening ett i nedanstående citat inte gäller min sambo och hans vänner!*tar fram tantväskan, redo att försvara min älskling*

Sista meningen däremot, skriver jag med glädje under på, men helst ska det vara drottningssylt!

Hammerman1 skrev 2008-11-08 22:27:30 följande:
    Det är väl ett ganska allmänt fenomen att gulklädda män med hörselsnäcka i oroväckande hög grad har fläskkorv där andra humanoider har det centrala nervsystemet? Men nog orerat om svenskt krogvaktsväsende. Ta och pyssla om din man nu! Hade det varit jag som knäckt fotleden pga delvis alkoholförvållat snedsteg hade jag uppskattat ifall den som skötte ompysslandet av mig 1) kramat mig 2) pussat mig 3) stekt pannkakor åt mig! Gärna med vispgrädde och hjortronsylt till, om jag får tillägga.
Svar på tråden OT blev väckt i natt av att mannen åkt till sjukhus med brutet ben