Lös biljett till barnkarusellen!
OJ vad flitiga ni var igår, med intressanta ämnen dessutom! Har inte så mycket att bidra med tyvärr då maken nog är det mest exotiska jag stött på (stockholmare) då jag är uppväxt i de norra delarna av vårt avlånga land... Men han duger finfint!
Nenne - hoppas att äggen håller sig på plats tills det är dags. Håller tummarna för morgondagen!
Grattis Cissi i efterskott!
EGO - idag är det sista dagen med nässpray och imorgon börjar jag med sprutor. Ska bli skönt då jag aldrig tidigare (vad jag minns) känt av sprayen så här mycket. Värmevallningar med svettattacker både dagar, kvällar och nätter, jag sover dåligt och vaknar vid fyra-tiden, lite lätt huvudvärk... Kanske är det ett bra tecken att kroppen reagerar! Hoppas det iallafall! En liten (kanske för intim) fråga bara till er som använt Synarela-sprayen (det var så länge sen jag sprayade senast i april, så jag minns inte). Jag fick min sprayblödning förra måndagen och den pågår lite lätt fortfarande. Det har varit någon dag med uppehåll, men sen har det kommit lite dropp igen. Är det normalt? Tänkte ringa läkaren, men jag börjar fråga här hos proffsen!