hej tjejer... nu ä vi tillbaka i kylan igen...
haft en dålig internetuppkoppling och extremt lite tid så jag har inte varit online sen innan jag åke - typ 27 dec el ngt...
kan ngn ge mig en update på vad som hänt sen årskiftet typ? några plussare? *Hoppas hoppas*
resan har varit jobbig och rätt så seg faktiskt - alla dessa släktbesök hit o dit som man blir tokig på! Mathlida var dessutom riktigt riktigt sjuk den första veckan m start på nyårsafton så vi blev låsta "hemma" under en vecka ngt som stora dottern inte hade så kul åt... dock m peniccilin, diet och tålamod så gick det bra!
Gambia ligger ju i västafrika och har milslånga stränder längs atlanten som man gärna vill utnyttja maximalt men... det var så KALLT! shit vad blåsigt o kyligt det var nu, vi förs om nätterna och fm fram till 12 ungefär, sen blev det skönt, aldrig för varmt inte ens under solen och sen var temperaturen typ 20-25 grader fram till runt 7 då solen går ned och det börjar bli kallare igen, runt 9 måste man ha jacka på sig...
visst låter det konstigt? Afrika liksom, men jaja, även de ska väl påverkas av klimatförändringarna.
så update ngn?
jag har sovit mellan 06.15-09.15 inget mer inatt då det var så sjukt varmt o bullrigt på flyget så jag är lite mör och kommer nog inte logga in förrän ikväll tror jag
tjingeling!