har galet mkt att göra men skriver några rader (har förresten läst massor av leksaks tips - super! har helt glömt bort vad de små vill ha men blev nu påmind om allt! ja spisar e ju en hit, o alla dessa serviser o sånt som man har till! stora tjejen älskade att stryka från ca 2-3års ålder så då blev det strykbräda o stykjärn innan dess så skulle man bära allt i väskor eller dra i vagnar.
Mathlida älskar böcker o har så gjort sen dag ett - hon blir jätteglad såfort goboken paketet kommer, kommer krypandes o sätter sig direkt i knät och ska öppna - jättekul!
intervjun då? jo den gick bra. jag var inte ett dugg nervös utan det gick över igårkväll då jag skrev ihop ett, i mina ögon, juste cv (som de sen inte frågade efter!). Vi pratade i ca 1,5 timmar och de sa att om jag är tillräcklgit intressant så blir det en andra intervju m dem i slutet av nästa vecka ev början veckan därpå. De har några till att intervjua men de verkade över lag mkt nöjda m mig - framförallt den högre chefen, hon o jag klickade direkt. Den närmaste chefen däremot kände jag inte igen mig i riktigt men hon var o andra sidan tyst o iaktog mest processen - antar att det var hennes roll under intervjun?! intressant upplevelse om inte annat och de skrattade båda gott åt att jag kommer att ha en 2-årign och en 14-årign samtidigt (de värsta trotsperioderna i ett barns liv) och de undrade om jag hade ngn tanke bakom det de menade båda på att trots som trots så varför inte köra på, haha.
tack för alla tumhållningar o lyckönskningar! de gjorde säkert susen! nu är det bara o vänta i en dryg vecka till nästa besked..