• FruCicci

Lös biljett till barnkarusellen!

Mugglan, tyckte det du skrev var bra!

• FruCicci

Frejis, det sjukaste sjuka är att de inte har någon psykolog eller kurator på Mamamia, vilket de borde, det är fan skandal. Jag har frågat om detta tidigare, för jag har varit ett freak ganska länge nu!
    Hur går det för dig gumman, vad händer?????

Pratade med min mamma om det i kväll o hon tror att man ävrn tänker annorlunda när man väl har fått ett barn, så därav mina nojjor också, denna gången vet jag mer liksom... Man gillade läget på ett annat sätt förra gången.
    Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra. Jag var inställd på INTE i morse och nu är jag på igen, ja herregud...

AM jag har mailat dig!

Gravid o röka är gräsligt! Fy vad arg jag blir på sånt, nikotinet går ju rakt in till fostret.

Pappersmuffa är ju kanon, visst är det bra med mjukt papper, men inte att förglömma så är ett mellanting, typ Icas egna toapapper bra, det får inte vara fööör mjukt, då får man som sagt inte ut allt igen. I know.... Men det kommer med flytningarna sen i och för sig

Lappis,håller tummarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• FruCicci

Frejjan,
    jag måste missat för jag trodde du skulle göra en ivf eller frysförsök nu v49??? Struntade ni i det eller?
    Kunde ni inte pga sjukhusets öppetider?

Ag psykolog så vill jag ju få till någon som är inom mödravård, inte till en priva kärring som inte vet riktigt vad jag har gått igenom.
    Kurator på sjukhus går bort, den erfarenheten jag fick av det i somras på sös var fruktansvärd. Hon var hemsk! Sa till mig: Du har ju bestämmt dig för abort, gå upp nu... sen sa hon vidare att hon igentligen inte hade tid för mig etc, så nej tack, den männsikan har satt djupa spår....

Jag är inte så för att prata med denna sorts människor alls, jag har fått för dåliga upplevelse av detta som tonåring (BUP) och har mycket lite förtroende.
    Därav pratar jag hellre med kompisar.
    Min BM är ok, hon är mer mänsklig än stela läkare. Har försökt ringa henne, men hon har semester. Vi ska ses på onsdag nästa vecka, typiskt nog är tiden för FVP på tisdag, men jag tror inte hon kan hjälpa migmer ändå, jag måste släppa detta med statistik hit och dit och våga lita på att allt är bra.

Nåväl, nu ska jag inte älta mer.

• FruCicci

Oj Gosis, det finns massa hotell som är bra.
    Rydges Plaza, Satwa är ok, ligger i stan, 4 stjärnor o ej snordyrt.
    SAS Radison, Media city är också prisvärt samt Dubai Metropolitan Hotel. Jag skulle om jag var du kolla på hotels.com och sen stämmer du av de hotellen som du gillar med mig, så kan jag tala om vart de ligger och om de är ok eller ej. Jag känner till nästan alla hotell i Dubai, iaf om deras location är bra eller ej.

Hej alla andra!

Jobbar.... känns konstigt
    Fast har läst i kapp. Tack alla för alla fina kommentarer och kramar.
    Som det ser ut just nu kommer jag inte göra FVP, jag måste njuta och gå vidare nu. Siffrorna var helt ok och jag har gjort en känslomässig undersökning själv och jag är redo att välkomna detta barnet och jag tror att det kommer vara friskt. (just nu).

• FruCicci

AM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VA`??????????????????????????????

Vad blir det????

• FruCicci

Stämmer dina teorier, cravings och allt?

• FruCicci

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ grattis AM!
    Kan du inte säga allt om cravings och hjärtljud och sådär, för nu spekulerar jag ju hej vilt i vad jg har i magen

En liten kille, vad roligt för din make skulle jag vilja söga, då får ju han med en av varje

• FruCicci

Gosnosen,
    Majestic Hotel är ok, det är nog standard med 3 stjärnor i Dubai. Okej pool på taket. Området är mycket shopping, indiska butiker och närhet till creeken, där man tar abrasbåtarna över till bla krydd souken och guld souken. En del skräddare och mycket tygaffärer i området. En bra bit till stranden, men med taxi i icke rusningsstrafik max 15 minuter, om man åker till den närmaste stranden vid Dubai Mosque. Varför inte? Om det är bra pris skulle jag tagit det, det är ju bara sova och slappa vod poolen som man gör på hotellet, sen upplever man ju staden o stranden mm

• FruCicci

Am, vi ska ju göra det den 8 januari med den där läkaren, jag ska prata med BM på onsdag igen... ag Marianne, kanske kan man få 2 uttlåtanden, alltså 2 UL ?????

Jag har inte direkt några speciella cravings, men äter gärna lite glass och sött (typ kex med choklad mellan) på maten just nu, grönsaker har jag alltid ätit, men det är inget jag skriker efter...

Jag vill inte veta könet, jag vill att det ska vara en överaskning, men jag tycker det är kul att spekulera.

Med Victor hade jag järnbrist, men kommer ihåg att jag åt mängder med glass med honom med, sen spenat och annat grönt men det var nog pga järnbristen tror jag...

• FruCicci

BS, hej!
    Otur med mensen och nya datumet Kan du inte ringa till Gyn Odenplan och få en tid, de har alltid akut tider varje dag, jag fick tid samma dag jag ringde!

Ag onyttigheter, så gillar jag sådant med, men jag har aldrig vräkt i mig bakelser eller direkt beställt deserter på krogen. Jag gillar vanlig mat. Sen äter jag gäääääärna McDonalds, Pizza och annat smaskigt. Men när jag är på café så blir det oftare en ostmacka än en kaka.

Så därför tror jag på hjärtljud, jag måste ju tro på något
    Så just nu pga dessa jag hade sist så är det en tjej, men allt annat dom cravings i så fall tyder på kille, för jag mår och äter precis som jag gjorde med Victor

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!