Lös biljett till barnkarusellen!
Hej hej
Tittar in en snabbis innan Max barnkalas....
Tack för alla kramar och tankar, det värmer och behövs!!!!
Läget nu:
Malte är piggare nu pga av att han varje natt får dropp för att hålla vätskebalansen och sen sondmatas han i lugn takt dygnet runt. Men varje gång vi försöker med mat (gröt, kräm, välling, burkmat) så kommer det upp igen i munnen som vanligt. Så tyvärr kvarstår problemet och inget vet vad felet är än.
Jag håller på att bli tokig och "skäller" ut varje sköterska som kommer in för att de ska förstå att det inte spelar någon roll vad vi matar Malte med. Det är inget fel på hans aptit nu och han äter vad som, FELET är att det kommer upp igen så fort han svalt det sista.
Tyvärr görs ingenting nu eftersom det är helg så vi håller på att tjata oss till en ordentlig undersökning imorgon eftersom det är vardag igen då.
Blir så gråtfärdig varje gång jag tänker på det som är och så frusterad just nu för att de inte fattar att något måste göras nu.
Sjuksystrarna är snälla och försöker med allt, men har förstått att detta här inte heller funkar. Men tyvärr är det doktorerna som bestämmer och vi har haft en ny doktor varje dag sen juldagen och det har inte kommit på vad felet är.
Jag tror fortfarande att det handlar om reflux, magkatarr, magsår, magmun eller något liknande. Men doktorerna vill inte av någon anledning utreda det än.