Lös biljett till barnkarusellen!
Lappis köp en bok och någonstans i mitten lägger du kuvertet med en heldag på stan..?
Lappis köp en bok och någonstans i mitten lägger du kuvertet med en heldag på stan..?
jobbigt cicci! Hoppas det ordnar sig och att V piggar på sig!
Själv har jag bäddat ner oss i soffan.. A sover och när han vaknar illskriker han tills han får mat och somnar om.. Så piggt är det inte.. får se hur det blir med träningen ikväll.. Men är sista gången före juluppehåll, och jag har sett fram emot det... Men om det enda som lugnar är mat blir det inte lätt för pappa att ta hand om honom!
tillbaka till soffan!
Lappis; blev så ledsen först när du trodde det var kört, och sedan bara vändes det till hopp igen, så nu är man juh ännu mer nervös!! Hoppas såå att det blir ett plus!
Skåningarna: märkte ni av jordskalvet i morse??
Sitter här med en helt klart förkyld liten kille, nyser, rosslar och hostar! Och gnäller mer än vanligt! I natt vid ena matningen hade han svårt att somna om för att han var täppt, efter en timmes springande mellan hans oc vår säng komjag på att jag kunda testa koksaltdropparna vi har hemma och då fick vi sova sen!
Blir nog att ligga i soffan större delen av dagen idag med!
usch vad hemskt ang länken.....!!
mrs b Ea: vaknade också av det, maken var redan uppe, men vi trodde att det körde förbi en stor lastbil eller något! Sen när maken kom till jobbet var det någon som hade frågat om han hade märkt skalvet?!
Lappis: hur gar det med prickarna?
lappis: later bra! keep us informed...
Liten: Jobbigt! Med sjukdommarna, hoppas mindre har ett bra imunförsvar när det blir dags för dagis...
Piggelin: Har glömt kommentera, men det känns juh väldigt skönt att allt är på rätt håll igen!
hoppas de har vett att anstalla dig, nenne!!