• MSW

Lös biljett till barnkarusellen!

BS: Fy vad obehagligt med olyckan!!

Ea: Det blir han säkert.. Han är juh det redan, och han skulle nog inte kunnat bli annat i denna familjen..

Nenne: Visst är det hemskt att gå upp!! Vi skulle åka samtidigt som maken åkte till jobbet en morgon.. Och jag var helt sur och så.. Kom inte ihåg att jag hade såå hemskt morgon humör..
    Bättre att få vakna när man vill..

Lappis: Fått tag på någon??

Inatt funkade sömnen dåligt igen.. typ varannan timme, förutom första passet, men då gick juh jag och la mig senare, så blev nog inte mycket mer än två timmar för mig då heller.. Funkar juh inte att gå och lägga sig 20.30 (som a somnade igår..)
    Bara att hoppas kommande natt går bättre!

• MSW

fru AM skrev 2009-01-08 11:23:06 följande:

Ca 100 dagar efter förlossningen börjar många fälla hår, dels det som "borde" ha trillat tidigare och plus det normala håravfallet.
    Ahaaa... Är det därför jag helt plötsligt tappar en massa hår.. Jag trodde att man började tappa det direkt efter förlossningen! Då vet man det..

Ang mat/amning: Har juh precis börjat med smakportioner! Hade tänkt försöka hålla mig tills han blev femmånade iaf, men han har varit så intresserad av vad vi äter (sen om det är inbillning eller inte tänker jag låta vara osagt!) och hittills har han juh verkat tycka att det är väldigt spännande.. Men sen har jag inte tänkt att ge mer än bara en liten sked, förrän typ 6 månader.. Alltså inte öka mängden, så nog tycker jag att det måste räknas som helamning!

Lappis: Det hemska som din stackars vännina drabbats av mår jag så illa av att jag försöker att inte tänka på!

Lappis igen: jäkla konstigt svar!

Koko: Fick hjärtat i halsgropen.. (vad fick då inte du?!) Men grattis till att ha sett hjärtat! :-x Och ha det nu super skönt i Thailand!!
  • MSW

mitt i denna spänning, som gör att jag knappt vågar andas, så dog min webbläsare! Starta om innan jag kunde läsa vidare!!!!

Lappis!! kommit fram till cvl????????

Cicci: känner du dig lugnare nu efter UL att allt är som det ska med bebben? Och har du talat om på jobbet än?

• MSW

Cicci: vad skönt!!! Alltid bra när allt ser bra ut juh, men nu när du varit orolig så känns det ännu bättre!
    Det blir juh inte bättre juh längre du väntar med att berätta! Bara kör!!!

• MSW

Okey lappis, skönt att du fått tag på någon! Hoppas att allt ser bra ut nu också! :-x

• MSW

att cicci inte skrivt måste väl tyda på att hon pratar med chefen..?

nahe nu ska vi klä på oss och gå ut och gå en sväng.. så får vi se om något har hänt när vi kommer hem igen!

Ore: hoppas det beror på ngt annat, men är kanske lite tidigt för syptom...??

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!