Lös biljett till barnkarusellen!
Lapinette-jag hade valt kyrkan helt klart, tycker det är en helt annan känsla även om jag inte är kyrklig alls i övrigt
Lapinette-jag hade valt kyrkan helt klart, tycker det är en helt annan känsla även om jag inte är kyrklig alls i övrigt
Mrs B-haha jag kommer ursprungligen från norra Skåne liksom min make . Maken kommer från en ort som börjar på V nära småländska gränsen (eller relativt iaf) och jag från en liten by 1.5 mil därifrån
Beror när tråddejten är.......åker till Stockholm dan innan nyårsafton och kommer hem på lördagen så är det inte då så kan jag nog vara med tror jag
Ore-hehe än har maken min inte klagat, denna månaden körde vi varje dag i två veckor och sen blev det mer humana varannan dag
Mrs B-inoxar dig
Mrs B-hmmm är det inte signaturen Mrs B som du har??
Får felmedellande när jag ska skicka meddelande till dig om att signaturen inte finns....
Page-ja det var jag, oki hade fått för mig att det var leukemi men vet inte varför....
Mrs B-om det blir tråddejt innan nyårsafton så kan jag antagligen .
Provar fortfarande att inboxa dig men verkar inte fungera med signaturen
Ahhh men då provar jag igen
Page-så kan det nog vara, min mamma gick bort i leukemi så vet lite om det
Grrrrrr det funkar inte med Mrs_B heller, har snart provat det mesta men får alltid fel.....eller är det jag som är för ny på det här
Page-ja det gick snabbt när diagnosen kom men nu är det 5 år sen hon gick bort
Mrs B-det går inget bra med inboxen får bara upp att det inte finns någon signatur med Mrs B eller Mrs_B väldigt skumt
Ja det blev en rejäl chock när det gick så snabbt (8 månader) när min mamma gick bort eftersom det började med oskyldiga febertoppar.Trodde alltid att hon skulle vara med när vi gifte oss, fick barn etc....