• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

AM, muggles-hehe har ju aldrig varit gravid så vet inte men så här mycket brukar jag inte ha innan tanten....känner att det rinnar till ibland och tror att tanten kommer men är vara vattniga flytningar som kommer......samtidigt har jag nada symptom så e lite tveksam till det hela

Bor i närheten av Tinga i närheten av Lund , började snöa igårkväll men är +1 grader

• Fru E

Njaaaaeeee jag väntar med att kika på lampan några dagar.........tanten kan komma än varierar mellan 28-33 dagar så än finns det tid. Sen har jag verkligen INGA symptom förutom ökade flytningar och att det molade, ilade i tjejmagen hela förra veckan till mitten av denna men sen inget mer alls inte ens ont i brösten *klämmer på dem för säkerhetsskull* kanske om jag klämmer på dem 20 ggr till så gör de lite lite ont

• Fru E

Lapinette-tag en kopp gott te med honung i, massor av apelsiner och ett varmt bad så ska du se att du känner dig lite lite bättre. Toppa det hela med nåt gott att äta och favoritkläder och en film i soffan

• Fru E

eller om jag inte ska låta så "präktig" så ta en irish coffee eller varm choklad med absolut mandrin, mums!

• Fru E

*Sällar mig till ert dansant sällskap och rockar loss på dansgolvet*

Maken fastnade framför jobbdatorn igår kväll så måste göra av min öveskottsenergi någonstans

• Fru E

Ja men Frullan ska ju ha två så det passar bra med Nenne och Tellis som namn då ju

• Fru E

Ja då var det klappat för trådens andra par tvillingar

• Fru E

Långt hår kan fungera om det är på "rätt sorts" kille. Maken här hemma gnäller om håret skulle bli över 3 cm, då åker maskinen fram och Fru E får klippa. Smidigt och bra, tar mindre än 5 minuter och blir helt ok med 3 längder.
    Skulle mannen ha längre hår får han nästan "afrofrissa" , han har så tjock och lockigt/självfall att det blir kompakt som en mössa....

• Fru E

Liten-när skulle ni höra av mäklaren igen?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!