Lös biljett till barnkarusellen!
BS - jaa det händer titt som tätt och det känns inte ens meningsfullt att dra ut stackars mormorSkrutt i tidningen... annars finns det MYCKET stoff för snyfthistorier på vilken sida i Expressen som helst... *suckar*
Nenne - beklagar att du varit tvungen att närma dig AF. Jag har inte heller några positiva erfarenheter av dem. *suckar igen*
Värst var en idiot där som sa följande på ett infomöte "Förut jobbade jag som personlig assistent och sedan fick jag jobb här, det är jättespännande att jobba på arbetsförmedlingen"
Vilket jag tolkade som: "Jag har ingen som HELST kompetens för det här jobbet, men visst kan jag slänga ihop några grymma beslut ibland"...
gaaaa... jag gick dessutom till AF här i hålan.. min akademiska examen var OBEGRIPLIG för dem... gaaaaa igen..
Hur som - det här lär bli en jul när jag får varva umgänge med vännerna med små besök hos mormor... Mamma berättade nyss att mormor sagt "jaa jag tror att jag orkar komma hem till er på julafton och sen kan ju Vickan följa med mig hem och hjälpa mig i säng... hon kan sånt"...
... Alltså.. jag är inte så blödig av mig.. men jag gråter nästan bara av att skriva det.. min mormor har störst integritet på den här sidan månen, men hade tydligen förtroende för att jag skulle kunna hjälpa henne... min sötmormor... som var min dagmamma när jag var liten... nääääee.. det här är TUNGT....