• viktualia

Lös biljett till barnkarusellen!

EA&MJ skrev 2008-12-21 15:37:52 följande:

Vickan-va skönt att det löste sig för din mormor äntligen nu innan jul och så. Ibland kan man bli hemskt mörkrädd av vården
    jaaa och det är så skumt att det ska vara så svårt att fixa schysst vård... kan inte vårdapparaten lägga ner sin hysteriska hierarki en gång för alla och reda ut sitt interna kaos?!?! sen kanske de skulle klara av att göra ett bättre jobb - måste ju vara sanslöst otillfredställande att bara bli klagad på hela tiden...

...vården av min mormor har hittills varit så usel att man skulle kunna göra anmälningar av både den ena och den andra... moster och mamma har dock kommit fram till att de vill skona mormor från pressen/media och därför strider de för mormor utan att hänga ut folk i pressen...
  • viktualia

Vänner - låter hoppfullt! Det är ju mer en knackigt på den fronten här... känner inte många här i hålan... jobbar ju inte ens här.. *suckar lite*

• viktualia

MrsB - jag är attans ogravid jag också.. men jag gråter nästan när jag tänker på skruttmormor och hennes hemska äventyr. Tror att det handlar rätt mycket om att jag är sanslöst sliten av det hårdaste arbetsåret i mitt liv hittills.... så jag skyller på det.. hm....

... själv borde jag just nu kasta mig över packningen och försöka få med mig allt och inget...

...men fick just inspiration att läsa gamla dagböcker.. hm... det ska jag nog INTE göra.. sånt brukar ta tiiiid... näeee.. mot packningsprojektet!!!

• viktualia

kära trådisar!

imorgon packar jag mig mot min hemstad och kommer säkert störta förbi datorn även där.. dock inte lika flitigt...

God Jul på er!

Christmas Tree 3

• viktualia

japp! jag har gjort sillsallad och daim nu... och borde kämpa vidare med julklappsrimmen....

*vinkar förbi*

• viktualia

Lappis - *massa kramar*

Izzie - utan vatten blir tillvaron jobbig... *kram till dig också*

• viktualia

Måste f ö berätta att min lilla skruttmormor flyttat in på vårdboende och nu har schysst omvårdnad.. men hon är tokneggo... suck...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!