Lös biljett till barnkarusellen!
Promenaden blev kort, var för blött och halt att vara ute och gå!
Men lite luft blev det juh!
Och något hade hänt, bra Cicci! Känns det skönt nu när allt är "out in the open"..??
Promenaden blev kort, var för blött och halt att vara ute och gå!
Men lite luft blev det juh!
Och något hade hänt, bra Cicci! Känns det skönt nu när allt är "out in the open"..??
Grodan: Välkommen! När föddes sonen? Sitter juh också här med en son strax över fyra månader...
Blivande fru L: Välkommen!
Muggles: Direkt el betyder att man har elektriska element. Vattenburen el betyder att det är vatten i elementen men att det värms upp av el.
Är ett hus uppvärmt med vattenburen el blir det inte så jobbigt att byta uppvärmning.
Är det direkt el behöver man byta till vattenburna element (och ledningar och hela skiten) detta kostar lite och man kan behöva ha åtminstone en del ledningar som syns.. En i bekantskapskretsen som sysslar med vvs har nämt summan 100 000kr för det, vilket egentligen inte är så stor summa.
Det är när man har direkt el som det oftast rekommenderas en luftvärmepump för att få ner uppvärmingskostanderna..
Oj vad ot men ändå...
Håller alla tummar och tår för lappis!
Men nu ska jag gå och förbereda middagsmaten (skala och hacka och sånt tråkigt!!)
muggles: frågan är varför den har fastnat hos mig.. Men kanske har växt fram samtidigt som huköps suget blivit starkare och starkare..
Blivande fru L skrev 2009-01-09 16:06:01 följande:
Tycker också att lappis borde "höra av sig"....
Nästan så att jag blir lite alkohol sugen nu.. Jag som nästan inte dricker nånting (inte när jag inte är gravid/ammar heller..)
Fast här hemma finns nog bara öl.. Och det gillar jag inte... Kanske någon svag grogg ist...? Ska nog överraska maken med det förslaget..
Jaja, trevlig helg alla! (kan kanske ändå inte slita mig.. Men då har jag sagt det iaf... )
KOmemr iaf titta in under kvällen såklart!
EA&MJ skrev 2009-01-09 16:14:55 följande: