• MSW

Lös biljett till barnkarusellen!

Nu chockade sonen mig lite.. Kämpade imorse en halvtimme att få i honom 25ml ersättning.
    Nu testade jag igen med 25 inga som helst problem. Så jag vrmde 50 till, lite krångel, men på fem minuter (högst) var det också slut! DÅ blev det illskrik!!
    Då kanske han kan låta pappan ta ngn matning nu då!! *försiktigt optimistisk*

• MSW

Am: Vad kostar den? Och är den lätt använd? Jag som är missbrukare av nässpray när jag blir förkyld skulle gärna testa...

• MSW

Blivande fru L skrev 2009-01-15 13:45:15 följande:

Har tänkt på det, men det känns ju samtidigt lite jobbigt att visa muffen för kollegorna i tid och otid. Det hjälper inte att man är bm själv och tycker att det är världens naturligaste sak för andra att hoppa upp i gynstolen...
    Då är man verkligen inte ensam då..
  • MSW

Grodan: Känner samma, fast jag vet juh inte riktigt vad som blir av mig.. Ska jag plugga blir det lite pendling för mig med (men förhoppningsvis inte varje dag!

• MSW

Izzie: OM A fortsätter tycka att flaskan är ok så får maken allt ta ett par matningar och jag sova med öronproppar!! Maken är inte ovillig, men A har varit..

• MSW

Liten/EA: Låter juh bra! Grejen för oss är också lite det.. Att inte behöva välja själv.. Känns dessutom mycket mer värt med ekologiskt nu sen lillkillen kom, och nu snart äter själv...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!