Lös biljett till barnkarusellen!
Lappis - har förresten grubblat över din beskrivning av tre timmars galen värk på badrumsgolvet och det påminner väldigt mycket om mitt missfall i somras. Det var nog runt tre timmar som var riktigt ÖVERJÄVLIGA innan jag lyckades få värktabletter och vetevärmare att lugna det hela.
Min känsla efteråt är att förlossningssmärtor inte känns lika skrämmande. Visst är det så att jag inte har en aning om hur en ev förlossning kommer kännas/vara.. men jag har i alla fall testat att ha osannolikt ont och på nåt sätt gick det också. Tre timmar är ju inget emot förlossningar som ofta tar mycket längre tid.. men tre timmar är tillräckligt länge för att jag skulle bli närmast rastlös av frustration och värk....
...jag tillbringade - garva om ni vill - dessa tre timmar framför datorn. Underhöll mig med att då och då värma vetevärmaren men annars satt jag mest och dumsurfade plus chattade med två pers. Den ena var en killkompis och med honom flamsade jag som vanligt. Den andra var Anne på Grönkulla här på BT och för henne beskrev hur ont det gjorde... henne var det lite synd om nästan.. men men.. hon är av en tålig art så hon klarade det....