• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Grubblar lite på undanflykter men ska ju plussa först kanske

I vår omgivning får vi lite pikar då och då i och med att vi redan har en hel del bebisgrejor hemma till brorsbarn och kompisar men än kan de gott grubbla lite

• Fru E

Vi kanske skulle uppfinna en mackapär till makarna med som visar hur de egentligen tänker fniss

Sov Gott (ska nojja vidare om det är "säkert" att testa i mitten av denna veckan eller om man kan räkna dag 34-35 som relativt långt)!

• Fru E

God Morgon......

Kallt ute, tågen knökfulla och försenade

Får man låna en liten hörna av deppmaneteln?? Imorse kom ett litet litet förstadie till tant och nu lite mer (men ingen tant än) , skulle aldrig ha hoppats för tji får man varje gång.
    *håller tryggt i deppmantelns ena hörna under dagen i alla fall*

• Fru E

*ouuppsssss sen till möte, rusar iväg*

• Fru E

Nenne och alla andra-inget blod än utan bara beige/brunt så får väl se men har tagit ner hoppet lite idag, trodde verkligeni helgen att vi lyckats men men vi får som sagt se...

• Fru E

*Fru E vinkar till alla med deppmantelns ena hörn men inte hela tryggt i handen*

Kör med Ciccis metod och pappersmuffar men ska man hålla på så hela dan lär de bli skavsår väl??
    Än inget mer brunt utan svagt beige men kommer väl imorrn igen på morgonen

Efter att ha haft flera vänner i närheten som bygger/byggt hus så lutar vi oss tillbaka och trivs bra i vårt lilla radhus än så länge

Javisst ja de var ju tårta på jobbet nu
    *springer ner till köket innan tårtan är slut*

• Fru E

Hehe ja kan en måndag bli bättre än med tårta när allt annat inte är roligt....
    Vi firar att stället där jag jobbar fyller 10 år så då ble de 3 olika sorters tårta, slurp

• Fru E

MSW-jo jag brukar med "spotta" innan tanten kommer.....får helt enkelt se hur det utvecklar sig under veckan. Trodde verkligen något var annorlunda denna månaden då jag normalt inte har alls mycket flytningar mellan ÄL och tant och nu hade jag rikliga som varierade mellan vattninga och som lotion typ men men som sagt man ska ju inte hoppas för mycket och leta symptom

• Fru E

Ehhhhhh om vi får en flicka föreslog sidan att vi skulle döpa henne till Ellie (skulle kunna funka) och om det blir en pojke Erkki (vad är det för namn????)

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!