Lös biljett till barnkarusellen!
Glömde ju säga att choklad är min passion
Glömde ju säga att choklad är min passion
Tycker allt du kan dela med dig lite av chokladen Ore så att vi kan få lite under deppmanteln med även om jag tittar ut från den mer och mer
gosnosen-nej inte det med!!! Vilken otur du har, skickar lite glögg och choklad till dig med så du blir lite gladare
Frejis-tycker allt de kan ha öppet under helgen för din skull!
Nu försvinner Skånetjejen till Köpenhamn för att shoppa loss och mysa (får ju skrämma bort tanten med något ;))
Ha en bra dag alla!
Ännnttttligeeeen freeeeeeeeeeeeedag!!!!
Köpenhamn var det jag behövde för att få distans till denna jobbiga veckan, shopping, tjejsnack och en skrattretande restaurang
Men attans va trött jag är idag, blev ändå bara 1 1/2 glas vin och i säng vid tolv. Nästan så man börjar känna sig gammal
Nenne-min tant segar ofta i 3-4 dagar med brunt/rött innan deen kommer igång ordentligt vilket är mäkta irriterande och som jag börjar tröttna på men vet inte om man kan påverka så att den kommer mer direkt......
Så jag tror hon kommer ikväll på riktigt
Banantårta har jag aldrig hört talas om men banankaka är gott
AM-gillar med dina ringar
Oms-vilken söt tjej
Kanske skulle göra lite frukost....
Sweetan-var rädd om dig!
Vad gäller Skåneträff så åker jag till Stockholm kvällen innan nyårsafton och kommer hem på lördagen men i övrigt är jag flexibel
Lappis-vilken fin ring, lite ovanig design på den som ger det lilla extra
Vad hade ni i tårtorn? Ser ut att vara riktigt smarriga
Ore-har du några bilder på dina smycken?
Vad är det som du penslar på när du gör hängen?
Jag har gjort lite smycken men mest med pärlor, olika hängen och halsband.
BS-bra att du beställt tid hos gyn, skönt att veta att allt är som det ska och man får den hjälp man behöver så slipper man nojja sig så mkt.
Vet faktiskt inte vad mina ringar skulle kostat i butik.....min makes kusin är guldsmed så han har gjort alla våra ringar. Har bla med oss min mammas vigselring och makens pappas klackring i våra då de båda har gått bort. På det sättet finns de alltid med oss
Är fullkomligt såld på att göra tårtor men är inte helt duktig än på att dekorera dem men håller på att lära mig
Ore-så det påminner lite om lera kan man säga att man ska forma detaljer som man sedan bränner?
Lapinette-vad trevligt . Kanske skulle ha lite fika här hemma medan man pyntar......men måste göra lite lussekatter först och fler pepparkakor för de gav jag till brorsonen. Han blev helt förtvivlad när han inte fick lägga pepparkakorna i min burk så jag fick hälla ut dem igen och låta honom lägga i dem
Kan väl inte påstå att jag tycker att Ullared är något avslappnande att åka till men ibland kan man fynda, speciellt barngrejor
Ohhh glögg, kanske skulle smaka blåbärsglöggen i helgen och vår hemmagjorda. Får ta det som belöning efter pyntandet ikväll/morgon
Flisa-hmmm......det kan inte vara så att du hade det stressigt eller så den veckan som du slutade med pillerna??? Ibland kan tanten bli försenad om man stressar, är sjuk eller man oroar sig. I början är det ganska vanligt att den inte är så regelbunden eftersom kroppen försöker hitta sig själv så tanten kommer nog ska du se
*drar mig ut till köket för att baka lussebullar och pepparkakor av egen deg*
Flisa-får sätta timern
Jag skulle precis börja baka lussekatter när jag upptäckte att jag handlat allt utom det viktigaste SAFFRAN!!!!! Irriterande värre, grr
Ska se om maken kan handla det när bilen är hembogserad....SAAB verkstan skulle ha 14 000 för att laga vår koppling ehhhhh nej tack!! Makens bror är bilmekaniker så vi skjutsar den upp på bilsläp så fixar han den . Själva kopplingen kostar bara 2-3000.....jaja