Lös biljett till barnkarusellen!
EA&MJ skrev 2009-01-11 18:17:05 följande:
Och hittills måste jag säga att alla jag träffat efter babbel här på BT har varit vråltrevliga.. och vid det här laget är det ett rätt stort gäng!
EA&MJ skrev 2009-01-11 18:17:05 följande:
Apropå inredning - vi har en toa i källarn som jag sakta men säkert pimpar allt vad jag pallar.. mitt mål är kitch men eftersom jag egentligen avskyr sånt så går det lite sakta.. är dock på god väg med hemsk ljusslinga i taket. Anledningen till pimpandet är att själva toastolen är så sjuuuuuuuuuuuuukt ful att man lika gärna kan fortsätta göra det hela värre. Färg: brun/bajs/orange...
Och här finns flamingo som wallies.. uptownflamingo.com/ha268.html
Fniss fniss
Dumsurfande Vickan måste bidra till underhållningen med en länk... vissa ungar är kreativa från början.. *fniss*
www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=871971
Äschtanes vad BT krånglar!
Sweetan - grattis till nya jobbet!! och hoppas verkligen att du slipper undan pendling! Det är du verkligen värd även om jag blir sjuuukt avis!!
AM och Cicci - Lundsberg ligger bara 30 min med bil från mig *fniss*
AM - det där med kraftledning är värt att kolla lite noggrannare tycker Vickan som ju jobbar med sånt här... Rekommendationen är att inte ha bostäder närmare än 50 meter från 130 kV -kraftledningar. Men som sagt, värt att kolla! Hör av dig så ska jag berätta hur man gör!!
BIM - tjaa min mens har ju varit lite snurrig men framåt den 20:e är det nog dags. Dags att testa blir det några dagar senare.
och FruLlan - det där lät läbbigt!!! Hoppas att det inte var nåt allvarligt utan att både bebben och du mår bra! *kramar om*
Nenneskrutt - heja dig på nya jobbet!!!!
fru AM skrev 2009-01-12 19:57:02 följande:
AM - det där är en ofarlig kraftledning... det är en sådan som försörjer ön med ström och det är inte nån större risk än att bo i närheten av gator i stan där el och annat dras. Plus all mobilstrålning som finns inne i stan - summa summarum: det är helt ok att bo där!
Området är ju dessutom planerat redan - vilket gör att det är lite ordning på bygglov (dvs om ni har planer på att bygga ut så finns det en plan som reglerar det). Däremot är planen så gammal så att det inte är fråga om nåt strandskydd. Och gemensam brygga är bra - annars bör man kolla att det finns tillstånd att lägga ut en sådan! Jag skulle nog i alla fall, innan kontraktsskrivning, kolla att det finns bygglov för alla hus... segt att få svartbyggen på halsen!
Och VILKET ställe!!!! maaaaaj gaaaaaaaaaad! KÖP det! *fnittrar* Och hoppas genast på att bli inbjuden på besök!
...och var det NÅN som nu tvekade om vad jag jobbar med... så var det en gång för alla avslöjat.. ha ha ha.....
fru AM skrev 2009-01-12 20:49:27 följande: