• MSW

Lös biljett till barnkarusellen!

MIna inlägg kommer verkligen i klungor idag!!

• MSW

Det är mysigt med småbarn... Nästan alltid!!! Sonen passade på att kräka i mitt hår innan.. När jag höll på att torka upp förra spyan som hamnade på golvet!! Well well, thats life!

Pannkaksvårrullarna blev goda!

Vickan: Heja heja, att inte tanten kommit!!

• MSW

Om VT-gatan är den jag tror har jag "bott" där några nätter jag också.. Min bror bodde där ett tag när han pluggade...

Vickan: Så fort du har infornerat maken om läget på stickan kommer du väl in och rapporterar? Låter verkligen +itivt!

Lappis, vad knäppt! Förstår att du inte vill til uppsala igen, men det låter som det kanske vore idé med skrapning alt kolla upp igen!

• MSW

Vänner: skönt att det går åt rätt håll med förkylningen!
    och skönt att prinsen sov ordentligt i natt!

• MSW

EA&MJ skrev 2009-01-23 10:21:47 följande:

Jo det stämmer nu när du säger det LitenLiten med Mindre skrev 2009-01-23 10:10:14 följande:
    Men hon borde väl hinna in någon gång på dygnet ändå....?
  • MSW

Sitter här med en smoothie och försöker få bort min negativa energi! Funkar så där, hoppas sonen sover en stund så jag kan vara go och glad igen sen!

Irritationen kom sig av att A för 100 000 000 000 gången bajsar igenom blöjan, och allt blir kladdigt! Idag fick jag bada honom för att jag skulle känna mig (nästan) helt säker på att han var ren!
    Det känns inte som att det spelar någon som helst roll vad han har för blöjor heller.. (Har inte provat alla ifs.. Ännu...)
    Idag var det inte ens särskilt mycket, (ursäkta om det blir lite väl detaljerat..) men typ hälften kom ändå ut bak på ryggen!

Så.. Nu ska jag försöka tänka på trevliga saker ist!

• MSW

Och det verkar inte som att det spelar någon roll vad han äter heller...

SLäppa det var det juH!!

• MSW
    kängu skrev 2009-01-23 10:32:38 följande:
    Tycker också att det är mystiskt att Nenne inte varit inne... Hoppas allt är bra.
    Ingen som har ett mobilnr till henne som kan skicka iväg ett litet sms??
  • MSW

Tack för ert engagemang! Ska testa vika in kanten på de blöjor vi har kvar av detta paketet och även inhandla större blöjor!

Har suttit och lagt upp månadens räkningar för betalning och skrivit in dem i vårt(mitt) excelark, för att vi ska se vad vi lägger pengar på...
    Så nu är jag gladare igen..

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!