• MSW

Lös biljett till barnkarusellen!

MSW skrev 2009-01-24 14:53:06 följande:
    Vickan: Du kan ringa och anmäla dig för inskrivning redan nu... Men sen blir inskrivningen i typ vecka 10 (har jag för mig..) sen kan det kanske variera något mellan olika län..?
    Japp.. Stämde enligt mina dagboksnoteringar!
  • MSW

Nu ska jag plocka undan de sista julsakerna.. Granen har däremot varit utplockad ett tag!

• MSW

Izzie: Skönt att slippa dem gissar jag!!!

Lappis: Det verkar som ni hade ett bra samtal!! Hoppas det kan bli en bra relation mellan er nu!

Kängu: Håller med Izzie, om det känns bra nu så testa! Får man fråga hur långt ifrån staden det är??

Vickan: Ont i brösten brukar komma ganska fort tror jag..

• MSW

Det enda jag kan göra i helgens diskussioner är att skicka kramar till alla som vill ha och behöver! *groooooouuuuuuuummppffhh*

• MSW

Cicci: segt med förkyldningen! Hoppas det blir bättre!

Själv ägnade jag en del av lördag eftermiddag åt att rensa och plocka!
    Bla rensade jag en kasse som inte blev rensad när vi flyttade hit (för drygt ett år sedan..) Och det mesta kunde slängas!
    Julsakerna försvann juh också, och det blev inte alls så många saker som kom upp som det stod innan, så det känns inte alls lika trångt/rörigt som innan! Jätteskönt!
    Hade jag bara kommit på HUR hade jag nog möblerat om också!

• MSW

AM: Nu har jag testat nässköljningen!! Är inte helt fast ännu, men det känns som att om jag gör det ett par gånger till är jag!!!

Bs: Fy vilken jobbig natt!! Hoppas det fungerar bättre i natt!

Muggles: Jag är redan nervös för dagis!! Inte för Albins skull, men för våran! Jo.. Lite sent verkar det juh faktiskt..

• MSW

Nenne: Jag undrar lite försynt om du har bestämt dig hur du ska göra, testa eller sluta med pergon(?) iaf..? O isf när man ska hålla tummarna..?
    Har du sluppit spottings (hade du väl med en släng av?) denna cykel?

• MSW

Kängu: Spännande.. Men hur blir man kanske erbjuden?? Hur snart är snart?

• MSW

Hej MrsB *vinkar*

Jobbigt med nätterna, men maten/magen funkar nu eller?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!