Lös biljett till barnkarusellen!
Heeej allihop! Har vaknat upp ur min feberdvala nu... Var faktiskt på jobbet igår, men det var segt. Och anledningen till att jag masade mig dit var ju mest för att det hade varit så mycket jobbigare att inte gå dit, med allt som var inbokat...
Nu har jag läst ikapp, phu... Många sidor. Förlossningsberättelserna ignorerade jag ganska mycket, vill ju inte bli avskräckt. Barnvagnar noterade jag. Måste bara kolla med EA, som var nyfiken på vagnar, om hon är gravid. I så fall har jag totalt missat detta, och har då inte gratulerat tillbörligt...
Grattis till jobbet Sweet. Väntar på mer rapporter från Nenne om hennes jobb... Och håller tummarna för Frejis intervju...
Galleriet ja. Jag har inte glömt det (Telis frågade för en 20-30 sidor sedan eller så), jag får bara rysningar av att tänka på att starta min dator hemma. Den ger en helt ny dimension åt begreppet seg... Men jag är så illa tvungen att ta tag i fotobiten nu, för jag har minst fem grejer att fixa med det nu... Hoppas jag ska hinna ikväll.
BIM-lista: Jag har BIM typ den 15/1 nästa gång, om jag har räknat rätt... Just nu känns magen litet... mysko...? Men jag bankar bort tankarna så fort de dyker upp, jag har varit sjuk och knappt orkat få i mig mat så det är enbart därför som jag känner något.