Lös biljett till barnkarusellen!
www.varktimer.se/
Vad skulle man göra utan internet????!!!!!!!!!!!
Fick tipset att min kollega idag (han fick en son förra veckan).
www.varktimer.se/
Vad skulle man göra utan internet????!!!!!!!!!!!
Fick tipset att min kollega idag (han fick en son förra veckan).
BS: usch det låter jättejobbigt. Har det varit såhär länge el blivit nu på sista tiden??? Har du prövat att ge henne ngt intressant att undersöka på skötbordet så att hon blir distraherad av det medan du byter blöja? Avleda avleda avleda... Ibland ger jag Moa tex en kajalpenna (så ligger hon där och tar av och på locket). Förr var det tandkrämstuben som var intressant
Vickan: är du ironisk nu eller???
Nenne: hohoooooo! PITT! *försöker locka fram henne*
Häääär sitter man i sitt anletes svett och BT:ar men ingen Nenne. Nähä, hon rider väl på diverse pålar förstår jag. Hur har det varit med pålridningen på sista tiden, ngn annan som praktiserat?!
kängu: jag såg en lösning med ett draperi som avskärmning på www.styleroom.se (som Vänner tipsade om) men hittar det tyvärr inte igen. Annars kanske en skärmvägg (el vad heter de där vikbara) kan funka?
Vänner: HEJ! Nä jag är kvar men maken kom hem från sin träning - var tvungen att stötta honom lite psykiskt. Det var tydligen ytterst jobbigt spinningpass Är det ok om jag dör lite här nu sa han
Vänner: ja faktiskt räknar jag BT som en "grej" och även SATC! HA! Nä men ikväll tänkte jag verkligen med flit BT:a lite ist f att titta på tv. Och jag har ingen nödvändig grej jag borde fixa just nu som inte kan vänta så... Och tränade gjorde jag ju igår och ska även imorgon. Så ja.
Alltså med SATC menar jag mina måndagskvällar med NYC-tjejerna. Jag skrev väl om makens krav att julklappsboxen inte fick ligga oanvänd i hyllan så varje måndag kväll när Moa har lagt sig är det SATC på tv:n hemma. Av en outgrundlig slump har tv3 bestämt sig för att visa säsong 1 just då men det går fortare fram hos mig - jag kör 2-3 avsnitt per måndag Vissa av dem har jag aldrig sett förut heller, har inte följt den slaviskt när den gick då förr.
Man kan ju inte göra ngt nyttigt VARJE kväll, då blir man ju utarbetad haha. Jag menar, hjärnan måste ju ha sitt eller hur?!
Intressant att höra om de små utbrotten som ska komma. Jag har ju läst AW och vet att det är på G men bra ändå att höra från er andra som ligger före (för att citera Liten).
En sak jag har tänkt på - hur länge använder man skötbordet till blöjbyten? Jag menar Moa är inte speciellt lång men hon är ju redan för lång för skötbordet eg. Inte kan man ha en 2-åring på skötbordet väl? Och är det bara kissblöja funkar ju byxblöjbyte stående bra men bajsblöja går ju inte... Vardagsmysterier
AM: här kanske du kan hitta en ljuskrona el vad du nu sökte: www.globen.net/frame.asp Annars finns det snyggt på www.lamphuset.se