Lös biljett till barnkarusellen!
Hej mugglan!
Ja, fika var kanske fel att kalla det Tänkte också på det där - verkligen skillnad mot hur det var i våras...! Var sak har sin tid
Nu såg jag inte hela programmet i torsdags kväll "Himlen kan vänta" (eftersom jag satt & läste ikapp ) , men min spontana känsla var just att det var ett positivt program, mitt i allt eländet. Folk som vägrar ge upp/VILL LEVA, kämpar & vill suga ut det bästa & positiva i livet de har (kvar). Känner igen det sååå väl. Men som ngn skrev, det är ju så livet är & jag känner inte att jag behöver skydda mig själv från det. Sen om det beror på det min bror gick igenom eller inte, det låter jag vara osagt. Jag har alltid varit väldigt lättrörd & så även i torsdags, men på ngt vis så kan det vara ganska förlösande, för mig.
MEN en konstig sak som jag såg i tidningen i fredags. väääldigt annorlunda & det förvånar mig att tidningen tog in det. Titta först på ea länken, sen den andra. Alla hanterar ju sorg på sitt vis, men detta var väldigt annorlunda, om jag uttrycker mig lite diplomatiskt.
www.gp.se/ic/Master.do&Frm=y&Pl=1&ClickSource=List&Did=FA&Plc=GPFAD0XX&Cid=D0&Pid=GP&state=doShowAd
www.gp.se/ic/Master.do&Frm=y&Pl=1&ClickSource=List&Did=FA&Plc=GPFAFOXX&Cid=FO&Pid=GP&state=doShowAd