Lös biljett till barnkarusellen!
Izzie - vad kul - jag såg också programmet när din fd kostrådgivare när hon lagade middag! Men jädrar vad otrevlig den andra kvinnan verkade vara, gnällde & kom med sådana där elaka "nålstick" mest hela tiden, bla det där med "här kommer vi från den ekande hallen!"
Herregud, människa - lite vanligt folkvett skulle inte skadat där...
Lappis - jag gaggade en massa om detta med Tv i förmiddags, så jag skippar att förklara det en gång till nu, i så fall somnar alla... Så jag säger bara kort: KANSKE skymtar A & jag halv åtta på fyran idag.
Nenne - tror att du frågade om visningen innan - den är nu på måndag. Spännande... Ska kolla med mäklaren senare i veckan hur det ligger till.
Nenne igen - du är för rolig - skrattade gott åt dina & P's eskapader i morse
Koko - den badringen som Muggles köpte är kanon - vi hade den mkt på babysimmet, funkade jättebra eftersom hålet är så mkt mindre än på en "vanlig" badring. Nästan luite knöligt att få av den, så ingen risk att barnet gilder ur. Fast självklart lämnar man ju inte A ensam när hon hade den på...
Råraka - mmmmm!
BS - fnisade jag med när jag läste om din otur & om Nenne (?) som drog en liknelse med Nils Poppe. Själv fick jag höra av en kollega på mitt gamla jobb att jag var avdelningsens kvinnliga variant av Papphammar
Grattis till Moa!