Lös biljett till barnkarusellen!
Hejsan tejer
jäääklar vad ni har snackat om ÄGG idag!
Inte så ovanligt att det pratas om det i den här tråden men det brukar inte handla om att ÄTA ägg och inte så mycket om höns ägg heller.
Även fast vissa av oss sannorlikt har släppt mer eller mindre hönsiga ägg emmeleråt.
BS jodå det säljs granar vid första advent. Vi har i säkert 10 år köpt den traditionsenliga granen vid slussen . Men i år verkar det vara ny regi och några korkade barbarer till råga på allt som tagit över och som inte inser att man MÅSTE ha en gran 1.a advent
Angående de skrikiga grannarna. Har funderat på ett brev... men känns som om det är rakare att ta det öga mot öga får se.
Men hus om är det så SJUKT jobbigt att behöva höra dom. Hade det varit normala "stön" så hade jag tyckt okej de har det bra. Men när det är vrålskrik... ja då känns det inte okej. Undrar vilken dålig porrfilm hon hämtat sin inspiration ifrån
Och AM näe... garanterat ingen smygläsare som börjat öva. Det är ett mycket ungt mycket hårt rockande par som lever rocken roll och kroglivet. Ungefär som en själv för sisådär 10-15 år sedan . Kans äga att barn nog är det sista dom vill ha...
Kan säga att jag själv fått ett brev från min förra granne om att de vaknade av att vi hade sex. men då var det för att sängen gnisslade, inte att jag skrek
Vi skruvade ihop sängen bättre, ramade in det enormt underhållande brevet och hängde på köksväggen och fortsatte pippa som kaniner
själv så har illamåendet kommit tillbaka
urk fy faaaaaaan
och det konstiga är att jag må illa när jag ätit
va??????
alla andra jag hört som mått illa har alltid sagt att de mår illa om de INT äter och att illamåendet går över av att äta.
Men för mig kommer illamåendet en liten stund efter jag ätit.
vad ÄR det här för konstig bebis egentligen?????
Så himla jobbigt. Inbillade mig i helgen att jag både fått toxoplasmos och listeria eftersom jag mådde så konstigt... tänk om...
Men ärligt har ni hört talas om nån som mår illa när de äter? Och äta måste jag ju SÅÅÅÅÅ hungrig.
Nåja, det går vel över.
Hmmmm nytt album, måste maila telisen gissar jag. Måste dock rusa till stallet nu.
PUSSSSSSSSSSSS