Lös biljett till barnkarusellen!
hejsan favvo tjejerna
GRATTIS på födelsedagen till mindre och Malte!!!! 1 år redan vad fort tiden går! Och vad skönt att höra att Malte verkar må litebättre! Hoppas att mjölkfri diet löser alla problem.
Träffade en från gamla mamma gruppen idag vars dotter lever på en diet av ris, potatis, fisk och kyckling och INGET mer! Stackars tjej. Men hon tuggade i sig det torra riset och fisken och var så glad....
Hon håller också på att undersökas för vad det är som orsakat hennes månadslånga diareer. Jobbigt att det verkar vara så valigt med magproblem.
Välkommen hem Lappis och vad härligt att ni verkar ha haft en skön semester trots en envis blödning. Hade du ont också elelr var det "bara" en blödning? Hoppas du får svar från CvL.
Mugglan: vad duktig Moa verkar vara på så mycket! Kul! Borren är en hejare på att gå upp för trappor men ner går det inte lika bra.
Zozo: kul att se dig, det var ett tag sedan! Jobbigt att lill tjejen börjat sova sämre Hoppas det går över igen snart.
Vi är på bättreingsvägen här hemma från vår super förkylning. Jag hade kroniskt ont i huvudet i över 2 veckor. En super värk som bara lindrades något av alvedon, den släppte aldrig. Skitjobbigt. MEN nu har den äntligen släppt HURRA!!!!! Även hostan och resten av allt är på bättreingsvägen. Snorigt som attan förståss... men men bättre är ju kanon bra!!!!!
Mindre: Vilket underbart härligt inlägg!!!!! Blöev glad bara av att läsa det: Det låter som ni haft en kanon jul och nyår. Vad härligt!
Som svar på din fråga. Hmmm cravings. Har udnerperioder varit väldigt sugen på bullar och kakor vilket jag normalt nästan aldrig äter. Apelsiner har jag ätit i nästan sjukliga mängder hela hösten/vintern. men de är ju såååå goda så här års.
Annars har jag nu sen ett par veckor varit sugen på glass men det var jag också med borren under en period.
Jag kan faktiskt igentligen inte se några stora skillnader i cravings från borren. jag tror jag hade samma då. Vet att jag var jätte supen på choklad när jag väntade honom. Vilket ju ska vara en tjej craving.
Så jag kan inte dra några slutsatser av cravingsen tyvvär. Hopas ju så sjukligt mycket på att det är en tjej.
känns otroligt politiskt okorrekt att skiva....
men så är det.
och jag tror nästan att det är en tjej. med booren var jag ju 100% säker på att det var en kille. Så säker är jag absolut inte nu.
Såååå spännnnnandne......
Annars kom ju magen skit tidigt. Tyckte att den började växa snabbt redan vid BIM. bara efter 1 månad var den tydligt synlig. helt knäppt. Nu är den jätte stor men har stannat av lite tror jag.
JAg kan också KÄNNA bebisen nu
Såååååå tidigt!!! redan i vecka 15-16! helt underbart!!!! Kanske snart ska fatta att jag är gravid
Oj hoppsan. Nu ska jag bortsa tänderan på en liuten kille.
Förlåt att det blev så mycket ego i mitt inlägg.
kram