• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Guuuuuuuuuuuuuuuud vad ni skriver

Här är man borta i möten och har inte datorn med sig och har MASSOR att läsa när man kommer hem trött och frusen, kul!

Om man ska räkna efter förra cykeln har jag BIM från nästa tors/fre men känner mig totalt ogravid så hoppas inte så mycket. Hittade ju inte ÄL denna månaden, antingen tidig eller sen, så vet inte när tanten kommer. Men skam den som ger sig, här är det varje (veckan vid ÄL) eller varannan dag som gäller och maken verkar inte klaga

• Fru E

gnarf, kom på att maken skulle vara borta ikväll på After Work så det blir en ensam kväll här hemma.......undra vad man ska hitta på då.......

• Fru E

Lapinette- javisst ja har ju en massa bra avsnitt som väntar på mig i "burken" som maken laddat ner. Ska nog göra som du sa och laga nåt gott och bädda ner mig i soffan

För min del blir det en del ensam kvällarn då mannen min ofta jobbar sent och inte är hemma förrän 8-9. Vissa kvällar tränar jag men finns några dar kvar på veckan sen....

Måste bara "malla" mig lite och säga att jag idag är med i en av de stora tidningarna här nere i Skåne . EN snäll artikel för en gångs skull om detta ämnet, brukar annars bara vara kritik.

• Fru E

Förra månaden testade jag med CB (första gången) så då vet man ju datumet men de andra månaderna har jag gissat mig till när ÄL är av flytningarna, molandet, ont i bröstvårtor och aladåber. Fast jag har inte dessa symptom var månad vilket sätter myror i huvudet på mig........denna månaden har jag inte känt så mycket (förutom de extra flytningarna och suget på maken när ÄL borde varit) och inte ont i brösten alls vilket jag hade förra månaden när jag testade med stickor så frågan jag undrar över är: har man alltid samma symptom på ÄL var månad??? Dvs kan ÄL denna månaden ha strulat när jag inte hade känningar i brösten?? Hemskt vad man kan nojja över allting

• Fru E

Haha efter att ha läst alla era beskrivningar på aladåber och snigelslem kunde jag gissa mig till när ÄL var i början

Några dagar innan ÄL kommer behövs det verkligen ingen "bearbetning" av maken utan det är snarare så att jag hoppar på honom innan han hunnit inom dörren

Snigelslemmet kommer varje månade men inte bröstontet utan det verkar variera.........äter Ciccis berömda rosenrot sen förra månaden med och då behagade tanten komma punktligt på 28 dagar så får se denna månaden.....

• Fru E

Frejis var inne igår och avlade rapport men inte idag ännu

Klart ni får ett plus denna gången!!!

• Fru E

*Smygläsaren som nyligen kommit ut tar fram och tittar i kristallkulan och är det inte så att att att att att att det imorgon blir ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

I alla fall till de som har BIM nu, vi andra får vänta en vecka

• Fru E

Var det inte stark mat man skulle undvika för att BLI gravid medn du e ju redan det så ät på i så fall

• Fru E

Vännerfan-
    BIM-lista

Frejis ? 10-12 november
    Lapinette ? 13-14 november
    Ore ? 14-15 november
    nenne - 21 november (insemination 6 november)
    Koko ? 21 november
    EA - 20-21 november

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!