Lös biljett till barnkarusellen!
Vad skönt att få ett svar angående Malte! Det är så jobbigt att inte veta vad som är fel.
Vad skönt att få ett svar angående Malte! Det är så jobbigt att inte veta vad som är fel.
För att återgå till ämnet inredning, någon som har ett bra tips på snygg lampa över matbordet? Antingen en lite större eller två mindre. Jag gillar ganska enkla, stilrena saker...
Jag är här också, sitter och tittar på snygga lampor på Muggles länk. Gillar den du har Muggles!
Hej alla! Måste säga att det är svårt att komma ihåg att jag kan skriva också, det blir lätt att jag bara sitter och smygläser. Det är svårt att bryta gamla vanor?
Fru L: Instämmer med alla, det kan inte vara lätt att jobba med gravida när man själv vill bli det. Vi lyckades på fjärde eller femte försöket, men det kändes ändå jobbigt innan när ?alla? andra blev gravida. Hade man bara vetat hur lång tid det skulle ta tycker inte jag att det skulle vara så farligt, det jobbiga är att inte veta om det kommer att gå.
Lapinette: Hoppas kroppen normaliserar sig och att det är så att det är lättare att bli gravid nu, tycker verkligen att det är din tur!
EA: Låter härligt att klippa sig, jag förstår inte varför jag alltid har så svårt att beställa tid. Klippte mig ganska kort i början av sommaren vilket gör att jag inte ser precis välvårdat ut i huvudet nu?
Alla ni med lite äldre barn: Det är intressant att läsa vad man har framför sig, än så länge är det ju ganska behändigt. Samtidigt ska det bli skönt när han blir lite mer självständig.
Kängu: Det går nog bra med liten lägenhet i början, jag har ju sällan lillgrodan utom synhåll ändå.
FruLLan: Roligt med jobbet men tråkigt med dagisstrul!
Lycka till på utvecklingssamtalet Liten!
Skulle behöva en snabbkurs i ämnet glada/ledsna/arga etc gubbar, vet att det har skrivits om det i tidigare trådar men orkar inte leta upp. Någon som orkar ha kurs med mig?
Fantastiskt, jag kan! Nu kan jag dränka mina inläg med gubbar!
Tack så mycket för hjälpen EA!
Nässköljning: Har inte provat, låter obehagligt men kan tänka mig att det är bra. Använder man särskilda attiraljer? Tarmsköljning:Känner mig mer skeptisk, har inte lyckats läsa något som på ett underbyggt sätt påvisar nyttan.
AM: De gubbarna kommer kanske under fortsättningskursen...