• Grodan12

Lös biljett till barnkarusellen!

Håller med dig AM, blir inte alls sugen på att köpa och flytta in när det dessutom ser så aktivt bebott ut om ni fattar vad jag menar.

• Grodan12

Brukar också skära en skåra i kyckling eller lax och fylla med vad som finns hemma. Blir gott och är lätt!

• Grodan12

Det låter verkligen inget roligt Vänner! Hoppas du blir bättre snart!

Resor i mars, Madeira kanske? Inte jättevarmt och inga stränder, men väldigt vackert!

• Grodan12

Jag blev väldigt förtjust i Madeira, är nu sugen på Azorerna. Kanske med egen båt om några år...

• Grodan12

Vickan: Jag har också bott på denna gata, -02/03 i en liten lägenhet.

• Grodan12

Lapinette - bra att de i alla fall kollade ordentligt denna gång, hoppas du slutar blöda snart samt att kroppen då är extra beredd att bli gravid.
    Smaklig frukost!

• Grodan12

Hej hej, nu har jag åter fastnat i mitt smygläsande, har väldigt svårt att komma ihåg att jag kan skriva också. Ett par års smygläsande har väl satt sina spår...

Nenne: Som jag håller tummarna nu! Det är tur att jag är hemma och inte på jobbet när det utspelar sig så mycket spännande här i tråden!

Det märks tydligt att lillgrodan är en kille, det räcker med att han bli lite snorig för att hans annars ständigt glada jag byts ut mot en ynklig stackare som bara gråter och skriker

• Grodan12

Nenne: nej, är det sant Hoppas att det bara är falskt alarm, jag hade också mensverk som sedan försvann.

• Grodan12

Undrar också varför du måste ringa redan nu?

• Grodan12

Det känns väl inte som om vården underlättar graviditeter med tanke på sina öppettider. De har väl förstås inte någon telefonsvarare att lämna meddelande på så att du kan få ett recept?
    Jag hade mensvärk men dock inget blod, men det har ju andra haft som Lapinette sa. Förstår att det är tröttsamt att alla andra försöker hålla hoppet uppe, men det hade ju varit så underbart om det var din tur nu!

• Grodan12

AM: hade du namnet på kokboken du pratade om?

• Grodan12

Hoppas det löser sig med sprutorna Nenne! Hur långt norr om Gbg ska du Nenne? Låter som om du närmar dig mina hemtrakter...
    Skriver också in 17/5 i min kalender och hoppas att jag kan dyka upp då!

• Grodan12

Jag försöker vara flitig här hemma, men lillgrodan gör sitt bästa för att förhindra mig.

• Grodan12

Stor kram Vickan, verkligen tråkiga nyheter . Jobbigt att du dessutom ska behöva ha så ont.

• Grodan12

Soffan, du, maken och en flaska riktigt gott vin kanske?

• Grodan12

Låter ju klokt att avstå från alkohol samt att försöka kolla upp eventuella anledningar, hoppas de kan ge dig ett bra svar!

• Grodan12

Läste lite på www.growingpeople.se/templates/Page.aspx om missfall och där står det (lite klämkäckt):

"Enligt statistikens lagar är risken för missfall i det närmaste densamma vid varje graviditet. Det är därför inte helt ovanligt att man får två missfall före en lyckad graviditet - så man ska inte tappa modet"

Där stod det också lite om tänkbara orsaker samt undersökningar man kan göra. Hoppas verkligen att det fungerar på tredje försöket. Tycker också septembers svar verkar rimligt eftersom det sker så tidigt.

Hoppas precis som Izzie att kvällen ändå blir ok.

• Grodan12

Ja jag kan tänka mig att det känns bättre att försöka kolla lite innan.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!