• muggles

Lös biljett till barnkarusellen!

Tjaha, nu är jag klar med en uppgift som har hållit mig sysselsatt sedan innan jul. Känns jätteskönt samtidigt som det är extremlugnt så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.

MrsB: jag håller med Liten om sovandet.

Sept: det är helt ok om du vill stå utanför galleriet, kul att du ändå vill hänga här! Bra också med dina erfarenheter ang X, även om det inte är så vanligt så är det ju lite läskigt om det inte upptäcks i tid.

Ore: snygg fläkt förresten. Jag kan inget om fläktar men är verkligen extern motor jätteviktigt? Är inte de flesta moderna fläktar ganska tysta?

• muggles

Så nu har jag skaffat mig lite fler "vänner" på FB - det är ju viktigt med friend count - ELLER?! En av mina vänner har 181 vänner!!!! Shit, hur kommer man upp i det??????? Måste vara ett jäkla jobb

• muggles

Telis: jag hoppas du uppfattade ironin?! Jag har sett en hel del folk på mina vänners sidor som jag skulle kunna fråga om de vill vara "vän" med mig men det känns ju bara fånigt när man bara har träffats 3 ggr på fest tex. Men däremot var det lite kul att hitta gamla jobbarkompisar som man faktiskt undrar lite över vad de gör nu. Jag har inte använt FB särskilt mkt förr men nu har jag börjat uppdatera lite mer, lite kul är det att se andras statuskommentarer, bilder mm.

Ingen som hade några vintips?! Vad har det blivit av den här tråden???????

Hörrni, idag är det FREEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!! *vickar för Nenne*

• muggles

Alltså, jag uppfattar det som att om man har 181 "vänner" på FB, då har man verkligen gått in för att det ska se ut som att man är populär. Men jag kanske bara är en sur räv...
    Däremot följer jag just nu en "riktig" vän som går och vankar och väntar på bebbe (datum var 3/1). Hon statusuppdaterar FB så att hon ska slippa alla samtal...

• muggles

Ja inte stoppa upp i muttan iaf! Så flaskan behöver inte ha en speciell form

• muggles

Jag ska heller inte använda det som balsam för pubeshåret (men då hade nog iofs öl varit bättre)

• muggles

Jag tänkte väl sniffa på det (bör ha en behaglig arom och inte lukta mögelkällare), dricka det (bör ha en god smak) och sedan njuta av eftersmaken (bör ha en intressant eftersmak). Tips???

• muggles

Lappis: ahaaaaaaaa, och jag är fel ute som vanligt

Ore: jag får nog ta och smaka på Piggelin imorgon så att jag förstår hur ditt vin smakar

• muggles

Nä, jag tänkte nog mer på ett "prat-vin", dvs ngt gott att dricka utan mat. 100-kr-klass....

Nu var det länge sedan man hörde ngt från Tinga igen - har hon övergått till smygläsning el hinner hon inte alls in. Ngn som vet?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!