Lös biljett till barnkarusellen!
Halloj! Hemma igen från AW. Lite smålullig. Har lagt Moa men hon har nog inte somnat riktigt än, trött som bara den efter först inskolning på dagis och sedan AW där hon kutade i trappor (nähä?!) bla. Ni som kommer imorgon får nog se en trappkutare
Iaf, mitt favvo-vitt-vin just nu är Nottage Hill (www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt&Butik=0&SokStrangar=) men kanske inte funkar till den rätten Telis?
Pfui, bra att du uppfattade ironin. Tänkte där ett tag att du tog det seriöst som att jag jagade runt på FB efter fler vänner Men ärligt talat, det är ju skillnad att vi har träffats 3 ggr - vi känner ju till varandras spottings! Som vi alltid sa på mitt förrförra jobb (där jag fö lärde känna Piggelin): "känner du den killen? känner och känner, jag har legat med honom några ggr" OBS! Skämt.
Nenne: så bra att du ställer saker och ting till rätta här inne. Jag är ju bara en sketen PRAO som försöker dra runt slipstenen (jävligt tungt ska du veta)!
Iaf, tillfälligt kan jag gå med i klubben "Ensamma hemma" då jag lämnade maken och några till på AW:n för att lägga Moa. De kommer väl snart...